ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

......neznam....bit će svega i svačega...
ostavite mi punnnoooo komentara!!! :)


O MENI:

evo ovako....zovem se marta.živim u zadru.imam 12 godina(uskoro 13).idem u 6 razred oš.petar preradović...treniram košarku.naj frendice su mi:enea,matea,gaby,bea,niki,adriana.....
volim:
-svoju obitelj
-moje frendice
-muziku,pjevati...
-košarku
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-k.k.zadar

mrzim
-školu
-učenje
-umišljene i bahate ljude
-cibonu(ha-ha)...


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MOJA ABECEDA:
A-alba-jedna super ženska...
B-bea-moja super frendica....
C-ccccc.....a neznam....
D-dea....super cura sa treninga.....
E-enea-moja najbolja frendica....luda je....ha-ha...
F-frane....jedan moj super rođak....
G-gaby-super ženska i moja super prijateljica....
H-......
I-ivana-legenda
J-jure....jedan moj super rođak.....
K-krpina ili krpaća...isto s treninga...legenda je!!!!
L-......
M-matea-moja super frendica....
N-nikolina-dobra frendica iz razreda....
P-prijateljice.....hvala bogu imam ih punnooo....
R-riva,zadarska riva....obožavam je....predivna je....
S-sanja-jedna super(smiješna) frendica sa treninga...
T-tornado.....navijači k.k.zadra....zakon su!!!
U-ups....to stalno izgovaram... :)
V-........
Z-zadar-najbolji i najljepši grad.....obožavam ga....

evo vam malo slikica:
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 29.03.2007.

znam da sam dosadna s postevima,ali meni je dosadno i neznam što da radim... :(

bog!!!kao sto vidite u naslovu....znam da sam dosadna s ovim postevima jer ih pišem svaka dva,tri dana...ali neznam što da radim....dosadno mi je i po cile dane se dosađujem....:(
htjela sam vam se zahvaliti na komentarima,ostavili ste mi ih čak 51.... :) to nije loše za početak....ali ja znam da će te vi biti bolji i bolji!!!! :)
evo stavila sam vam jednu fensi šmensi slikicu....ha-ha!!! sto da vam još napišem....hm,hm...aha,da!!!sada sam bila s nikolinom(nigaugma.blog.hr)u knjižnici...pisale smo domaći...malo smo bili na kompjuteru...i tako...bilo je super!! :)
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
evo stavila sam malo slikica.....nadam se da vam se sviđaju....ako me trebate nešto pitati ili tako nešto...ili neki prijedlog ako želite što da napišem u sljedečem blogu,mislim,o čemu....napišite u komentarima!!!ajme ljudovi jedva čekam praznike još glupih četiri dana škole i onda weee....ajme jedva čekam... :) ali sutra pišemo ispit iz matematike,a u ponedjeljak iz hrvatskog,povijesti i zemljopis ispituje,ali mi toliko ispita nesmijemo imati u jednomdanu....a sto možemo,jadni mi!!! :(
a za uskrsne praznike imat će mo turnir na treningu...ajme jedva čekam.... nadam se da će mo biti prvi!!!mislim,očemo!!!ha-ha!!!
a evo sad ću malo pozdravljati,pozdravi:enei,gaby i niki(nigaugma.blog.hr),bei,matei
(sweetescape.blog.hr),zapravo cilom mom razredu(6.d) i c razredu....ostavite mi puno komentara(barem 80) please!!!!!(e i kad netko ostavi komentar ostavi više komentara a ne samo jedan ili tako nešto!!!!!)a sad moram ići!!!!! weeeeee



| Komentari (120) | Printaj | znam da sam dosadna s postevima,ali meni je dosadno i neznam što da radim... :( |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.