You know?

Image and video hosting by TinyPic

Juliet S.
"L'imagination entoure le monde."

Prijatelji.
Odbojka.
Fotografiranje.
Ljeto.





Credits
Buuuu!
murderscene

NITKO VAM NE MOŽE BITI TOLIKO STRAN, KAO OSOBA KOJU STE NEKADA VOLJELI!
petak, 09.09.2011.
Hvala ljudima što su tako dobrizli, što vole uništavati tuđu sreću, što uživaju u vašim pogreškama, što vas vole i što su uvijek tu uz vas. Ovo nije dobro vrijeme za ljubav, ovo nije dobro vrijeme za tebe, ovo je vrijeme za mene.
Došlo je vrijeme da ostavim sve i napokon uživam malo u ovo bijednom životu koje mi je mnogo divnih stvari pružilo. Ovo nije vrijeme za nas, jer ja, ja želim uživati u najljepšim danima svog života. Ovo nije vrijeme za nas jer ti si kreten!

Ponekad je potrebno reći malo, jer kako se kaže: manje je više!


- Još mi se u inat to što ne sme dopadne.

Juliet S.

| 19:14 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |