srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Hej ljudi.....

ovo je moj vec puno puta napravljeni blog............

bit cu tu svasta.....

ali molim vas da bude najvise dobrih komentara..........

tnx svakom sto koma..........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, <$DatumPosta$>

...PaLaCiNkE BaR............!!!!!!!

Hello,people!!!!!
Koji glupi naslov,ali eto.............
Jucer Sam Se Bas Dobro Zabavila!!!zujozujozujo
Bila Sam Sa Super Frendicama Sa Anom i Astrom U Palacinke Bar....
Zapravo Ja i Astra Smo Bile Pozvane.....
U 4 smo se našle kod China Shopa u Zadru.Tamo blizu je jedan bar za jela.
Svaka od nas narućila je palacinku sa Nutellom,Pudingom,Keksom I slagom....uuuuuuu...JEDVA SMO CEKALE DA STIGNE FOOD hihi...njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjami
Tamo nas je posluzivao jedan slatki konobar koji se samo Ani svida.A ja i Astra glave iza leda!!roflroflroflroflrofl
NAJBOLJI DIO BIO JE:do nas su sjedila 3 slatka decka...I mi smo bili jedini u cijelom tom baru.Kako nismo imale dovoljno love da svaka za sebe naruci colu,decki su vidili da nesto ne stima i posle nam platili.,..JoJ!!!!!
Kad su napokon dosle palacinke,krenuli smo žnjopati....njamiAna i Astra su pojele cijelu tu VELIKU palacinku,a ja jedina nisam mogla...crycrycrycrycrycrycrycry
Nakon toga smo se osvježili Colom.....partypartypartypartypartypartypartyparty..........
Nakon toga smo otišli u Gradsku knjižnici tj. samo ja i Astra...i Imali dobru zabavu....smijehsmijehsmijeh
A poslije kad smo dosle doma u 8 h smo Astra i ja išle do 10 h vani......
ODLIĆNO JE BILO.........yesyesyesroflroflroflnaughtynaughtynaughtysmijehsmijehsmijehsretantuzanbeljcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcool



|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.