< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us<

Image Hosted by ImageShack.us














MOJ MSN,FACEBOOK -k_i_m_i_c_a@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



SREČA IZAZIVA ZAVIST
ZAVIST IZAZIVA PAKOST
PAKOST IZAZIVA LAŽ


something about me

Image Hosted by ImageShack.us






IME:KIM
GODINE:19
DVIJE NAJBOLJE RJEČI KOJE ME OPISUJU BEZOBRAZNA I BAHATA
ponekad nenormalno zbunjena
mogu nekog izjebat u mozak i isprcat da nekad sama sebe začudimsmijeh
totalno razmažena
veliki VELIKI VELIKIkritičar(ali samokritičnst je još i veča)
idem u talijansku školu za vizažisticu i na francuski, a završila sam frizersku-za nepovjerovat, ali htjela sam tu, i nijednu drugu školu

slušampjeva:rock,punk i nesto metala
antitodore
AC/DC
adastra
clash
anthi thodore
hladno pivo
nickelback
aerosmith
guns n roses
nesto od metallice i pantere
megadeth
W.A.S.P
marylin manson
iced earth
prljavo kazalište

naj pjesma:alice cooper-poison i još ...

Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill
I want to love you but I better not
Touch (dont touch)
I want to hold you but my senses
Tell me to stop
I want to kiss you but I want it too
Much (too much)
I want to taste you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my
Veins
Youre poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat
I hear you calling and its needles
And pins (and pins)
I want to hurt you just to hear you
Screaming my name
Dont want to touch you but
Youre under my skin (deep in)
I want to kiss you but your lips
Are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison, I dont wanna
Break these chains
Poison


naj film:okrutne namjere,romper stomper,

naj knjiga: Neizgovorena priča od Viktorie Faust,ona mi je ujedno i najbolja spisateljica









adopt your own virtual pet!






SVE ŠTO JE SAVRŠENO NIJE STVARNO



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us







četvrtak, 28.02.2008.

Njihovi "muški" razgovori

Naravno njih troje(neču ih nabrojat)počnu pričat pred menom ,jedinom curom tamo kako je prirodno da dečko vara curu ali naravno smrtni je grjeh ako cura prevari dečka i onda je veza gotova.Nebi to meni bilo ništa čudno ali moj dragi se apsolutno bez imalo srama pred menom složio s tim!!!!!burninmadburninmadmadmadbangbang
I što onda da si ja pomislim ????eek
Naravno počne se on izvačit da se to odnosi na one dečke koji varaju svoje cure a ne na njegaheadbangda-darolleyes

Moja teorija da može jednako tako cura prevariti dečka kojeg voli bila je naravno u potpunosti odbačenaheadbangpuknucu

ZAŠTO???????
Po čemu su to cure drugačije?jednako kao i dečki mi izađemo van počnemo zašprehavat nekog dečka i zbarimo ga bez ikakve pomisli o vezi-jednostavno pa frajer je bio sladak neču ga zato ženit!!!!!!!!beljwinkbeljwinknaughtynaughty
Ali ne nisu oni to shvatili cura mora imat osječaje da bi se zbarila s nekimheadbang -njihova teorija, da to je možda tako kad nismo u vezi ali ne kad jesmo ond jednostavno to prelazi na čisto fizičku razinusmijeh

Da naglasim ovo se ne odnosi na moju vezu i na mene




...so what you think... (21) | Print | x

nedjelja, 24.02.2008.

Moj drugi rođendan-
ok ajde priznajem nismo proslavili moj drugi nego osamnaesti rođendanzujozaliven
Našli smo se u Zvuku i otišli na ribnjak bilo je ok zajebancija, litre alkohola itdparty
Udala sam se za Petru i sad sam službeno u brakudead
Cure su mi pojele sve čokolade koje sam dobilafino,brinu se da se ne udebljampartybeljnjami
Naravno bio je i Stoja na ribnjaku pa smo se naravno išli kačitrolleyesali bio je Korny tamo i reko je da moramo poče razgovarat ko ljudi jer idemo ekipi na živce
razgovarali smo-normalno bez povišenog tona i vrjeđanja i brijem da smo to sad rješilithumbup bar što se mene tiče a dal je on bio iskren to čemo još vidjeteek.HVALA KORNY
Nečiju ruku ipak nisam mogla prihvatit jer je to stvar principa i ekipa če to shvatit..........
Uglavnom tak pijani ostali smo mi do tri ujutro i meni več zima prolazimo mi pored neke ekipice i prokomentira neki lik mene pa se moje malo išlo kačit s tim likom i zašamara on lika a lik stariji par godinaheadbang
Hvala svima koji su došli nadam se da vam je bilo ok-nemogu napisat sve detalje jer naravno "nisam" bila pijanapartysmijeh



TEKMA-probudimo se moj dragi i ja ujutro(oko dva) strganizubo i mrtvi,deadjebote kaj sam ja radilaeek,sjetim se ja polako djelova gore su navedeni
i odemo mi u zvuk nač se s ekipom.G i g a,Kajzer,Fičo,Smola... pa da odemo na tekmu Dinamo -Varteks
Bilo je superthumbup zajebancija i tak Dinamo je spušio jbgcry



...so what you think... (6) | Print | x

četvrtak, 21.02.2008.

A.C.A.B

Stojimo mi kod Bonite na trgu,kad čuješ dere se gro ljudi UBI SRBINA...
Gledamo mi likove deru se oni neš za vukovar i ZAPALE SRPSKU ZASTAVUthumbup,doletava murja I još murje kad ono seljačina se zaleti u druga murjačka kolarofl i pokupi usput lika koji je čeko tramvaj a mi lom fakat su dokazali koliko mogu bit glupi i nesposobni ono jednostavno lik nije zakočio roflkolko moraš bit glup da zakočit zaboravišroflbangluddeadrofl
Šumi, G i g a i Korny su se valjali po trgu od smjeha. Na jednoj strani razbijena dva drotovska auta, a kod kipa privode jadne dečke koji su prosvjedovali među kojima smo prepoznali neke poznanike. TREBALI STE BIT TAMO DA VIDITE TO LOM fakat su dokazali da su pre nesposobni
Ali sad stvarno morate priznat nisu žene najgori vozači ipak su nas murjaci prešišali u tome
i za kraj jedna pjesmica:

HRPA GOVANA
NEŠKOLOVANA
PUNA KOMPLEKSA
SMEČA DROTOVSKA
SRAMOTA HRVATSKA

roflroflroflroflroflroflrofl

E DA lana je stavila slikice s ročkasa od šumija pa ih pogledajte al ima puuuno bolje na cd-u



...so what you think... (7) | Print | x

četvrtak, 14.02.2008.

JESMO LI SVI MI ISKOMERCIJALIZIRANI????????

Valentinovo još jedan dan u godini kada se potrošače tjera da troše još više u ovoj državi punoj neimaštinelud
Makar možda neželimo biti ti dosadni stereotipi nakraju to ipak postanemo,iz razloga- pa ona če meni nešto pa ču ja njoj i obrnuto....
Zar samo jednom u godini pokazujemo ljubav????????A što je bilo jučer, što če biti sutra zar nije i to bitno??ILI JE GLAVNO SAMO DA SE TROŠIno
OSIM ŠTO JE ISFURANO Valentinovo nabija komplekse ljudima koji nemaju nikoga,zar nebi bilo bolje da oni imaju svoj dan pa da im se pruži prilika da se druže i možda nađu nekogthumbup,a ne da im se sladunjavi parovi koji če več sutra prekinut prešetavaju ulicom s ružama i medekima.namcor
Nažalost moram priznat da sam i sama spala pod taj stereotip ljigavih potrošačkih parova kupivši svom dragom plišanog vragiča mrzim se zbog toga ali šta mogu kad neko pred tebe izvadi veeeeliko plišano srce iz Funki Shita neželiš ti bit ta koja če bit praznih ruku zar ne?Spominjale su se i crne ruže ali to su svi moji bivši dečki spominjali pa ako ju uspije nabavit svaka mu častcerek.I tako na kraju neželeči postajem osoba koja na neki način postaje dio togabang
Malo je ljudi koji mogu reč da nikad nikom nisu kupili ništa za valentinovo a opet SVI ga mrze ne samo da smo isfurani to je čak i dvolično ali ja bar priznam mrzim valentinovo imala dečka ili ne i uvjek ču spadat pod taj isfurani stereotip jbg moram i ja jednomheadbang



...so what you think... (9) | Print | x

četvrtak, 07.02.2008.

HAPPY BIRTHDAY SCHUMY

partyJučer su se zapili ko stokeparty Ugl.oko 6 smo se svi našli na Mažurancu sa gro cuge jer su G i g a i Schumy digli _00kn na casinu a imalo se još para.S obzirom da je bila srjeda bilo nas je puno-G i g a,Mateja,Korny njegova cura,Manda njen dečko,Dado,Kajzer,Inti,Rosso,Sokol,Vlatkica,Nikola,Maja,Magdalena,neki dečki kojima se nisam udostojila zapamtit imena,Lana,itd,cerekmoj najdraži slavljenikcerek i moja malenkost.
Čim smo se počeli zajebavat došlo nam je neko drotovsko smeče srat da se moramo maknutmad pa smo otišli do iza Pana na Glavnom.Bilo je ok-jelo se piloparty pušilosmokin i zajebavalorofl stavit ču slikicenaughty kad ih dobim,ali meni nije bilo dobro pa sam otišla oko 10 jer fakat više nisam mogla izdržatno ali bilo je okthumbup drugima vjerojatno bolje nego meni
cerekVELIKA ŽVAKAMOM NAJDRAŽEM SLAVLJENIKUkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us



...so what you think... (13) | Print | x

nedjelja, 03.02.2008.

SAMOBOR

PRVO NAS JE TREBALO IČ DESETAK ALI NAKRAJU SMO IŠLI VLATKICA ŠUMI I JArolleyesheadbang.Našli smo se sa Sexyjem pa su oni pričali o tom kako se ta ekipa raspala bla bla bla i onda je došo G i g a a poslje Tadič ,padala je kišamad pa je bilo malo banana dok nismo otišli na koncert od Psiho modo popa,u 11 smo se Šumi G i g a Vlatka i ja pokupili u Zg.
Trebali smo ostat cjelu noč ali s obzirom da me Mateja zvala na svoj ročkas otišli smo kod nje.Atmosfera je bila koma pa kad sam ja došla nasto je raspašoj beljthumbupnaughty
Na kraju smo igrali perverznu bocu izazova tko da je puno ljudi bilo oblizano sprstenjačeno itd pred svimanaughtysmijehnaughtysmijehnaughtysmijeh
Šumi i ja smo došli doma u 7 ujutrozijev



...so what you think... (4) | Print | x

petak, 01.02.2008.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA DVA DEČKA I JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA LJUBAV I JA A BUBICA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEKI TAM SEXY FRAJER I JA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JESMO ZGODNI!!!!!!!!!11



...so what you think... (5) | Print | x

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.