za tebe

subota, 15.05.2010.




Ti si ono najbolje što mi se dogodilo


Tako mi godi kako me voliš


I zaboravim ostatak svijeta


Kad si kraj mene…


Ti si ono najbolje što mi se dogodilo


Tako mi godi kako me voliš


Prerijetko ti kažem


Lijepo je da postojiš…





Photobucket





Kada se moj život izokrene


Ti si moj mir i moje utočište


Jer sve što mi daješ tako neizmjerno godi…


Kada sam nemirna


Ti si moje putovanje bez kraja


Zato polažem cijeli svoj mali veliki svijet


U tvoje brižne ruke..




Photobucket





Gdje god da krenem
Tebe se sjetim
Gdje god da odem
Prema tebi poletim...
Da tebe nemam
Srce bi mi stalo
Volim te najvise





www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




Photobucket


Znaš li ti jedino moje...
Znaš li koliko sam samo puta do sada , u ovim proteklim vremenima poželjela da budem barem jedna od milion zvijezda u tvojim očima,?
Da budem barem jedan mali dio razloga
zbog kojeg ti oči tako božanstveno sjaje...
da budem zvijezda koja će ti osvjetljavati put?
Znaš li koliko sam puta poželjela...
da budem barem jedna mala, zraka sunca
što ti ujutro miluje lice dok se lijeno protežeš u krevetu....
još uvijek zbunjen od sna.... da budem sunce u tvome osmjehu
od kojeg češ blistati cijeloga života...?
Koliko sam samo puta poželjela..da osjetim mekoću tvoje kože, toplinu tvoga tijela...
poželjela....da osjetiš otkucaje moga srca koje kuca samo za tebe... ?
A večeras...večeras.. sam poželjela da sve ovo traje vječo...
poželjela sam jer to je ono što me čini sretnom ljubavi moja...
sjaj u tvom pogledu...osmijeh u tvojim očima...



Photobucket

Photobucket


Photobucket

For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'cause you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blesse because of you

- 15:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2013 (18)
Lipanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (19)
Studeni 2010 (18)
Kolovoz 2010 (2)
Lipanj 2010 (13)
Svibanj 2010 (62)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zauvijek

Linkovi