Jučer navecer,surfam po netu,u pozadini 1 program HTV-a. odjednom cujem da se spominje blog. Ajme super,reklamiraju blog odlicna reklama za neki sajt, reklama u udarnom terminu kad ono, cujem netko izgovara: "Meni su osobno blogovi izraz neke osobe koja nema baš puno svoga privatnog života. Te bi se osobe trebale okrenuti društvu, a ne samom blogu" ha? WTF!?!? Okrenem se, i ugledam nekog balavca, kako izgovara tu recenicu. Hm...da... ja nemam društveni zivot, od 0-24 visim na blogu, ne sjedim na stolici, nego na wc školjci, jedem samo cipi cips,pijem neogranicene kolicine coca-cole (kao glupi amerikanci). Pobogu, u šta se pretvara ova današnja generacija, pa to je užas,hm..da i onda se cudim zasto današnji klinci, slusaju narodnjake, i pate na materijalne stvari. Oni zaista, ne maju pojma o nicemu. Meni je samo krivo,što dok ja nisam išla u školu nije bilo Bloga. Blog našem ministarstvu može jako,jako puno pomoc oko školstva. Pa pobogu, ucenici pišuci blog ukazuju na probleme u školama, i umjesto da im ministarstvo zahvali, ono prica o nekakvim faking mjerama. Koje, moram priznat nisam baš razumjela. Ah...ne znam..nakon ovoga me opce sram rec, iz koje zemlje dolazim i di zivim. ah....

14.03.2006. u 09:51 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

o svemu pomalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


BLOGOVI KOJE PRATIM

Chocogirl
Ipanema
Bucmir
Zrinsko pismo
Aragorn
Guza
Filmovi

Zahvale