save you're happiness for tomorow

nedjelja, 18.12.2005.

"lijep" poklon za Božić

Bliži se kraj polugodišta,konačno,a čini se da se bliži i moj kraj.Starci dobro da me nisu objesili za luster kada sam rekla: "imam 1 iz matematike".
Ovaj Božić kao poklon dobit ću knjigu iz matematike,bilježnicu,gumicu,tehničku i mine, i po mogucnosti broj od nekog instruktora ili instruktorice koji će me dodatno mučiti!!!Koja sreća!!!!!
Ima još jedan jedan tjedan(odnosno 5 dana) do stvarnog kraja zar ne???Ocjene se zakljucuju u srijedu ili četvrtak!?,imam samo jednu negativnu ocjenu,a profa mi ne da da ispravljam!Gdje je tu pamet!?A da !!Nema je!
Sretan mi Božić i Nova godina (koju ću provest sa starica,juhhhuuuu).
Tješim se što nisam jedina,ali ipak,,,,šmrc:(
- 15:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>