< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

AXE

Image and video hosting by TinyPic
ash n axe



AXE-hmm...nenormalno luda i spremna na sve!!!!!!lud

Image and video hosting by TinyPic
životna željasmijeh

Image and video hosting by TinyPic
kafenisanje u derbyju

Image and video hosting by TinyPic
jaaaaa

Image and video hosting by TinyPic
pinky girl....lol

Image and video hosting by TinyPic
subota i žujacry

Image and video hosting by TinyPic
me

Image Hosted by ImageShack.us

park
Image and video hosting by TinyPic
i opet

Image and video hosting by TinyPic
me n antoš....carica

nada nenadanog nadanja

kako bol neuspjele ljubavi bezobrazno zapeče, srce zadrhti, ali i dalje kuca.
I dalje se nada, a zna da ne želi živjeti u nadi, lažnom odsjaju bačenom od Boga.
Pojam prevelike strasti obgrlio je napuklo srce, a koncept nedorečene jave besramno zaigra pred očima patnje.
Vidim da nije tu, no i dalje očekujem da svoju ruku pruži k meni, i dalje očekujem onaj iznenadno prekinut poljubac okorjele sreće...
Ali ne događa se ništa.
I dalje sjedim sama s rukama pruženim u beskraj...
Tišina, toliko široka i moćna, no pitanje strasti i dalje razdire njene gusto prišite niti...
Što se događa s glavama pojedinaca otpočinje bespovratn san onoga što je okončalo, a žudi za životom kao cvijet za vodom.
Onaj dan, bio je samo naš- moj i tvoj, najljepši, najerotičniji, najistinitiji...
Al najednom, sve te divne riječi otrgnu se od usana koje si nekoć ljubio, a ti zadrhtiš, pred onom gorkom istinom koju si donio s valom daljina...
I dalje čekam, nadam se onom neostvarivom, a srce sve jače probija moju unutrašnjost...
Zar je sve to prošlo a nije ni počelo?
Ili je to još jedna pijana noć uzrokovana vremenskom ljubomorom?
Nanovo se pitam hoćeš li se ikada više vratiti da nastavimo gdje smo stali...
Zar sam zaslužila da mi odsjaj nebeske zvijezde oduzima dar života...

ASH

...Just like Makaveli said...
Gimme a paper n pen so I can write 'bout my life n sins...
pjeva

Who me?Well,pretty much's said in my lyrics,so if u want 2,read them,if u don't,then eat a banana...


Image and video hosting by TinyPic
dead cold

Image and video hosting by TinyPic
me jumpin'

Image and video hosting by TinyPic
axe n me

Image and video hosting by TinyPic
axe n me again

S°°SH

Everybody want's happiness without any pain
but you can't have a rainbow without a little rain



Image Hosted by ImageShack.us

kod axe kraj ormara,silujem ga

Image and video hosting by TinyPic
me jumpin'



MAN AT WORK
LAND DOWN UNDER

Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast
And she said,

"Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover."

Buying bread from a man in Brussels
He was six foot four and full of muscles
I said, "Do you speak-a my language?"
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
And he said,

"I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover."

Lying in a den in Bombay
With a slack jaw, and not much to say
I said to the man, "Are you trying to tempt me
Because I come from the land of plenty?"
And he said,

"Oh! Do you come from a land down under? (oh yeah yeah)
Where women glow and men plunder?
Can't you hear, can't you hear the thunder?
You better run, you better take cover

i moja najdraža pjesma by myself

SAVRŠEN DAN!!!

Da mi je biti dio
Tvoga osmjeha
odsjaj sunca
na cvijeću bjeline
u svijetu mira
šarenih boja, zelenih livada
nestašnih zečića, razigranih leptira

Da mi je biti dio
tvoga pokreta
U duginim bojama
odmah poslje kiše
Iznad plavih oceana
slušajući veseo pjev
šarenih ptičica

Da mi je biti dio
tvoga pogleda
usmjerenog u nebo, u svijet
daleko ispred nas
daleko iznad bijelih oblaka
do tmurne tame svemira
gdje polazimo na počinak...




Savršena ljubav doista je rijetka... Zaljubljeni uvijek moraju imati profinjenost mudrih, prilagodljivost djece, osjetljivost umjetnika, razum filozofa, smirenost svetaca, snošljivost učenjaka i snagu samopouzda

petak, 31.10.2008.

halloween... i rodila nam se jedna vjestica... tj anđeo!!!

kažu da su čuda svijeta
piramide afričke
kažu da su čuda svijeta
vel'ke rijeke Indije
al ni jedno čudo nije
bilo ravno onome
KAD JE PRVI PUT ZAPLAKALA JEDNA PREKRASNA CURICA!!!


ona je sve u jednoj osobi
anđeo i demon (kad je to potrebno)
dobra i kučka
ljepotica i... hmm samo ljepotica!smijeh
i vjerujte... jaaakooo ju je dobro imati na svojoj strani kada se svađaš s nekim, a jaaakooo loše se svađati s njom!
iskustvo govori!
smijeh


ona je naša vječna prijateljica i jako smo sretne što ju imamo uz sebe
Image and video hosting by TinyPic
ash & soosh...

AXE... HAPPY B-DAY! HAPPY HALLOWEEN!!!

|Komentiraj 38| Printaj| #| *|