< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja glazba i njihove službene stranice:

XTC
Eric Clapton

Ultravox
Einsturzende Neubauten
Beck
Andrew Bird
New Order
Tori Amos
Silverchair
Annie Lenox
Bjork
Thom York
Matthew Herbert
Sufjan Stevens
MU-ZIQ

Slike

XTC
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrew Bird
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30

Indie & alternaitve

indie stranice:
http://indieclothing.mirandasbeach.com/

alternative stranice:
http://www.alternativehealth.co.nz/

movie maniac

istina, svaki dan visim u videoteci i posuđujem filmove sve dok ne pogledam sve filmove iz videoteke (ili bar onu dobru polovicu).
moji baš, ono, najdraži filmovi ovaj tjedan:
Trans america (OVO MORATE POGLEDATI!)
Parfem
Svemogući Evan

četvrtak, 23.08.2007.

šta je ono post??

uuuu.... priznajem, ovo ljeto je bilo najzanimljivije, najzabavnije i najbolje ljeto dosadaaa!!! jebote kak sranja smo mi radili - ekipica s mora - koje ovim putem pozdravljam (goran (građevinska),iva (ekonomska),lucija (opća),ivan (neam pojma - završio 8.),cris (emša),martin (neam pojma - 17.g) ,kiki (opća), josip (iz njemačke),tin (jbg, on ima već 20.)....jebiga nemogu se sjetit svihhhh al tih kojih se nesječam vjerojatno su cijelo vrijeme bili pijani! (kao mi nismo :) pilo se svake noći isto: bambusa i pive, svatko je bario koga je htio (pusa crisu od mene :) i moram priznat da sam se usrala kad nam je prišla murja i pitala koliko imamo godina u 2 ujutro (gogo,ivan i cris - koji su dotada bili "pijani" odjednom su NAGLO otrijeznili) . . . eeee,daa namignuo mi je gobac u Zadru! ::)) narkić ::::)))) sad sam sama u osijeku - cijeli stan za mene i moju sestru (vratile smo se busom s mora), a starci će bit na moru do kraja mjesecaaaa....... tako da smo već imale 2 tuluma, potrošile na slatkiše i piće 300 kn i stan izgleda ko da je u njega pala atomska bombaaaa.....KO ĆE TO SPREEEMAT?????

Ako netko traži posoo....:) eh, sad sam se sjetila! pozdravljam enu koja je samnom radila na pumpi 13 dana- ena, ti si majtor u zajebanciji!

uživajte ljudi, i ako netko navrati do os pozvonite na moja vrata i uživajtee :)

p.s. umetnut ću slike u post kad mi legica pošalje!

poooozzzz



| Komentari (52) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.