. : linkichi : .
ako vam je dosadno, obavezno odite na ove blogiche... :)

zaljubljena
fallen soul
fuxa
niki=)
luna ;)
candy girls
mAlA_DeBeLa =)
*___just me___*
nirvanagirl4ever
MCvanus
mgirl
tea1212
crazy_girl
fallen one
majchii
love_is_shit
miss mango
bejbitch
angel
simplica
crnaaa.blog.hr
bumbar zzz
*teica*
štekyca
robbie4ever
odbojkašica14
denis-moja sapunica
bubica&kira
borek
hrčak
naranča =)
$kur3n@

redoslijed nema nikakvu važnost...
svi su odlični i posebni na svoj način...
Image Hosted by ImageShack.us

par blogova za rezat žile... =)

malenaprinceza
sandra13
myperfectlife
plasticgirl

xyxyxyxyxy
jasambog
maneken
cooler11

obavezno ih posjetite ako se želite nasmijati ljudskoj gluposti! =)






slušate:
Selena - Dreaming of you

Image Hosted by ImageShack.us

razgovor s bogom - jako fora!!! potrebno znanje engkeskog! =)
liquidgeneration - super stranica, ima svašta...

Image Hosted by ImageShack.us

*****

Selena - Dreaming of you

Late at night when all the world is sleeping
I'd stay up and think of you
And I'd wish on a star
That somewhere you are thinking of me too

Cuz I'm dreaming of you tonight
Till tomorrow, I'll be holding you tight
And there's nowhere in the world I'd rather be
Then here in my room,
Dreaming about you and me

Wonder if you even see me
And I wonder if you know I'm there
If you looked in my eyes
Would you see what's inside?
Would you even care?

I just wanna hold you close
But so far, all I have are dreams of you
So, I wait for the day and the courage to say
How much I love you(Yes, I do)

I'll be dreaming of you tonight
Till tomorrow, I'll be holding you tight
And there's nowhere in the world I'd rather be
Then here in my room,
Dreaming about you and me

Ahhh...I can't stop dreaming of you
Ahhh...I can't stop dreamin

Late at night when all the world is sleeping
I'd stay up and think of you
And I still can't believe that you came up to me
And said, "I love you; I love you too"

Now I'm dreaming with you tonight
Till tomorrow, and for all of my life
And there's nowhere in the world I'd rather be
Then here in my room,
Dreaming with you endlessly...

Image Hosted by ImageShack.us

Daleka Obala - Kurve

Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam
i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na dlan padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna zbog cega si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio
a tebe sam volio
sve sto sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio
sto sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis
a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka
ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis
dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah...

. . . AlterNativ(k)a . . .

29.01.2006., nedjelja

tipkam i pišem... i pišem i tipkam... i evo sad opet tipkam! =)

eto, ja cijeli dan pišem (bolje rečeno, tipkam) svoj "rad iz hrvatskog jezika" u vezi knjige zlatarovo zlato... =/

moram napisati 5 strana samo o pavlu gregorijancu i prepisati 3 lektire do srijede... mislila sam da moram do sutra, ali sam se hvala isusu sjetila da sutra imamo sat gramatike, a da nam je iza toga sljedeći sat tek u srijedu... kako sam bila happy kad sam skužila da imam 2 dana više... ajmeeee... =))
naime nama je naša kurva iz hrvatskog prek praznika dala 5 lektira o kojih ja, naravno, nisam pročitala niti jednu... =/ i sad moram prepisati od tene 3 novele, odnekud nabaviti lovca u žitu (već napisanog po mogućnosti) i napravit taj rad... =/
ovo sam ja (obraćam se svojoj "dragoj" profi) ---> Image Hosted by ImageShack.us =)))

ali ipak, moram se pohvaliti da sam prepisala jednu i pol novelu i da sam napravila dizajn početne strane i ispisala 2 i 2/3 strane rada... =))) naravno, radila sam na kompu, nemam živaca sve to pisat rukom... fakat se divim sama sebi kaj sam sve danas uspjela u vezi s tim lektirama napraviti... znam da bi bilo pametnije da sam sve malo po malo, ali ja sam strahoviti kampanjac tako da... =)

neznam kak mi se dalo i ovo tipkat nakon cijelodnevnog tipkanja, al htjela sam vam se javit malo... =)
ajme sutra neću bit sposobna 2 riječi napisat...
još mi je škola ujutro...
aaaaaaaaaaaaaaa!!!
=((

p.s. sumnjam da ću večeras uhvatit vremena komentirati vam, ali budem ja to nadoknadila, bez brige!!! =)

kisssssssssssaaam vas!!!

- 17:18 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

. : nešto o autorici ovog bloga : .

Image Hosted by ImageShack.us

- ime mi je AlterNativ(k)a
- imam mladolikih (?) 15 godina (:D)
- muče me u gimnaziji
- visoka sam oko 172 cm i imam (najčešće :D)55 kg
- moj mail - alternativka85@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

- obožavam internet i sve povezano s kompom (iako da me vidite, ne biste to pomislili)
- obožavam spavati, sanjati, ležati, sjediti i općenito sve vrste odmaranja :)
- obožavam jesti (žderem ko stoka a niš mi se ne prima (mršava sam...zapravo više i ne tak ko što sam bila prije))
- imam čudnu opsesiju oko brojeva 5 i 8 (vjerujem da mi je sve što je povezano s njima sretno ili donosi sreću)
- mrzim obavljati kućanske poslove i učiti (fakat prezirem to dvoje)
- još prezirem i matematiku i njemački

Image Hosted by ImageShack.us

- jako volim chad michael murraya i sean farisa <3
- nemam dečka i jako sam nesretna ovaj čas zbog toga :(
- pušim od osmog razreda i namjeravam prestati s tom navikom... ali neznam kad :)
- ne dogiram se :)
- imam jako jako jako veliku fobiju od igla, pogotovo ovih kojima se fiksa... ne bi to nikada mogla napraviti, užasno mi je to gadno... bojim se i kad me idu cijepiti...
- ne volim bube iako ih se ne bojim jer sam ko mala ja ubijala bube umjesto moje stare koja pobjegne iz kuće kad vidi pauka... pa sam se navikla :)

Image Hosted by ImageShack.us

- od alkohola obožavam votku od šumskog voća i votku-juice
- slušam apsolutno sve
- to je moje slušanje svega počelo time da su sve moje frendice slušale potpune suprotnosti u glazbi pa mi je svaka dala po nešto da preslušam, i meni se jednostavno svidjelo - sve
- jako volim starke, iako imam samo jedan par - bež s maslinastozelenom crtom
- ali namjeravam čim dođe proljeće kupit crne... već sad čuvam pare za to =)
- zanimljivo je to da mi prije nikad nisu baš zapele za oko, tek prije kojih godinu dana kad sam probala jedne sam se zaljubila u njih

Image Hosted by ImageShack.us

*****
. : songs with nice lyrics : .
Guns N' Roses - Civil War
(Slash / McKagan / Rose)
Look at your young men fighting
Look at your women crying
Look at your young men dying
The way they've always done before

Look at the hate we're breeding
Look at the fear we're feeding
Look at the lives we're leading
The way we've always done before

My hands are tied
The billions shift from side to side
And the wars go on with brainwashed pride
For the love of God and our human rights
And all these things are swept aside
By bloody hands time can't deny
And are washed away by your genocide
And history hides the lies of our civil wars

D'you wear a black armband
When they shot the man
Who said Peace could last forever
And in my first memories
They shot Kennedy
I went numb when I learned to see
So I never fell for Vietnam
We got the wall of D.C. to remind us all
That you can't trust freedom
When it's not in your hands
When everybody's fightin'
For their promised land

And
I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war

Look at the shoes your filling
Look at the blood we're spilling
Look at the world we're killing
The way we've always done before

Look in the doubt we've wallowed
Look at the leaders we've followed
Look at the lies we've swallowed
And I don't want to hear no more

My hands are tied
For all I've seen has changed my mind
But still the wars go on as the years go by
With no love of God or human rights
'Cause all these dreams are swept aside
By bloody hands of the hypnotized
Who carry the cross of homicide
And history bears the scars of our civil wars

We practice selective annihilation of mayors
And government officials
For example to create a vacuum
Then we fill that vacuum
As popular war advances
Peace is closer **

I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
And I don't need your civil war
I don't need your civil war
I don't need your civil war
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war
I don't need one more war

I don't need one more war
Whaz so civil about war anyway

Guns N' Roses - November Rain
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Nirvana - Lithium

I'm so happy 'cause today
I found my friends
They're in my head
I'm so ugly, that's okay, 'cause so are you
We broke our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care
And I'm not scared
Light my candles, in a daze
'Cause I've found god
Yeah yeah yeah yeah
yeah

I'm so lonely, that's ok I shaved my head
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard
I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there
And I don't care
I'm so horny, that's okay
My will is good
Yeah yeah yeah yeah
yeah

I like it- I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack
I like it- I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack

I'm so happy 'cause today
I found my friends
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you
We broke our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care
And I'm not scared
Light my candles in a daze
'Cause I've found god
Yeah yeah yeah yeah
yeah