nedjelja, 09.04.2006.

Koj je to IDIOT!!!

Koj je to jednostavno, glup, rethardiran IDIOT...
Il' mu se krv prelila u mozak kad je bio mali il' je on stvarno kompletno idiot!!!
Ja zezam njegovu sestru kao da ću ju cinkat za nekaj i ona to kaže svom bratu (idiot o kojem tak puno pričam...) i kaže priba i Bajt!!
On mene i CIGLU uhvati kad smo išli iz DOMI-a i pita ko' je cinko njegovu sestru...
PRVA pogreška: Ko' JE cinko njegovu sestru...
Napo je Ciglu, a ne mene... Ustvari je Cigla napo njega s svojim isprikama kak' on zna al' neće reč..!!!!
Onda smo ja i Bajt tam u kantini pričali kak Amel fRflja...
Opet je idiot napo Ciglu i reko mu: "Ko' je reko da ja fufljam"...
Kaj je on reko nisam ćuo al' se sigurno opet ispričavo...
Pod tjelesnim nas je opet frfljavac napo sa svojim "fufljanjem" i Cigla opet najebo...
Polije tjelesnog Anita je ispričala sve kak Bajt priča o njegovom frfljanju i Pamel se opet raspizdio i napo opet Ciglu....

Eto ljudi Znanstveno dokazani idiot !!!

(Ostale pogreške sigurno ste i sami skužili koje su...)

| 12:44 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
You've got the "scroll lock" an I have the key...
Copyright © 2006 AlterEvil Zabranjeno je koristiti bilo što s ovoga bloga bez dopuštenja autora ili vidljivog na blogu.



Moj kanter atak !!!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google.com
Yahoo.com
Iskon.hr
Gamewinners.com

bLOGovi od neke koristi...


Tri mudraca



HTML i CSS tutoriali


Helpblog


Alter Evil logo


I naravno stavljam link za jednu blogericu koja je posvetila blog Britney Spears !!!!!!!!!!!!!
Ona voli britney

Ak me neko oće kontaktišat nek šalje elektroničku poštu na priba22y@gmail.com
(If anyone wants to conntact me send Email on priba22y@gmail.com)

Copyright © Uradi nešto za svoju nervozu - Design touch by: Tri mudraca