ponedjeljak, 03.04.2006.

GENIJALNOOO!!!

Ovaj genijaaalaaaann novi dizajn mi se sviđa od Tri mudraca, stvarno su genijalci...thumbup
Ak' ga oćete baš VI... Odite na link gore i skinite ga... Ima i drugih al' mi je ovaj zapel za koo (okorofl)
Sad pišem lektiru iz koje bum opet vjerovatno dobil 2...
I sviđaju mi se ovi novi box-evi... Baš su zanimljivo tanki i pregledni, vrijeme za zareznaughty, ko' i tu di sad pišem...

| 11:36 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
You've got the "scroll lock" an I have the key...
Copyright © 2006 AlterEvil Zabranjeno je koristiti bilo što s ovoga bloga bez dopuštenja autora ili vidljivog na blogu.



Moj kanter atak !!!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google.com
Yahoo.com
Iskon.hr
Gamewinners.com

bLOGovi od neke koristi...


Tri mudraca



HTML i CSS tutoriali


Helpblog


Alter Evil logo


I naravno stavljam link za jednu blogericu koja je posvetila blog Britney Spears !!!!!!!!!!!!!
Ona voli britney

Ak me neko oće kontaktišat nek šalje elektroničku poštu na priba22y@gmail.com
(If anyone wants to conntact me send Email on priba22y@gmail.com)

Copyright © Uradi nešto za svoju nervozu - Design touch by: Tri mudraca