<body> moja vilo - alsinija. always in love. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

alsinija ukratko

Sve što o meni trebaš znati, rečeno je već. Tko zna, zna. Tko ne zna, čita. I saznaje: bitno je očima nevidljivo...
Kome trebam privatno, TU sam


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sinj
Halova njušilica:


...

Copyright by alsinija.

CREDITS

picture: JulieCerise
base code: blogskins

moja vilo
ponedjeljak, 20.02.2006.

da sam ja
na dnu kutije bombona tvojih
sitan prah
pa da me
vrškom prsta razmažeš
po usnama
da sam ja
dukat žut na tankoj vrpci
u tvojim njedrima
tvog kaputa da sam podstava

moja vilo
u oku mi zakišilo
zbog tebe
a ti ne znaš
lopov ja sam što ti krade poglede
da te vidim smišljam glupe razloge
Bože teško je
biti bez tebe

vjeruj mi
ja bih dušo s tobom bio
zauvijek
al' ljubav mi
srna što se lako srece
prepadne
cuješ li
kao kljuc u gluhoj noci
kad na pod ispada
to moje srce za te' udara

moja vilo
u oku mi zakišilo
zbog tebe
a ti ne znaš
lopov ja sam što ti krade poglede
da te vidim smišljam glupe razloge
Bože teško je
biti bez tebe
a još teže je
reci: volim te


svidjela mi se... pa nek je i od Škore :-)



| 0 | Komentiraj | Isprintaj | #
eXTReMe Tracker


<< Arhiva >>