<body> Kad od šume ne vidimo drveće... - alsinija. always in love. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

alsinija ukratko

Sve što o meni trebaš znati, rečeno je već. Tko zna, zna. Tko ne zna, čita. I saznaje: bitno je očima nevidljivo...
Kome trebam privatno, TU sam


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sinj
Halova njušilica:


...

Copyright by alsinija.

CREDITS

picture: JulieCerise
base code: blogskins

Kad od šume ne vidimo drveće...
ponedjeljak, 16.01.2006.

Uvijek sam sama donosila svoje odluke. I stajala iza njih. Pitala za savjet, bila nesigurna koji put, ali zadnja je uvijek bila moja. Pa kome paše, dobro je, kome ne paše opet dobro.
Ovaj put je malo, da oprostite jebenije. Ali odluka je na kraju ipak samo moja. Ne znam da li će pasati svima, ikome ili nikome, ali tako će biti.
Odluku ću donijeti. Kad, kako i kakvu, ne znam. Jedan dio je već riješen. Ostaje onaj teži. I bolniji. Ali neizbježan.
Svejedno. Štogod da bude, odluka će pasti. I kao i svaki put, stajat ću iza nje. Pa kome paše, paše. A kome ne paše.... e pa jebi ga.
Moj život, moje odluke. I moja bol...

Kako si?
Bolje nego jučer, lošije nego što ću sutra biti...



| 2 | Komentiraj | Isprintaj | #
eXTReMe Tracker


<< Arhiva >>