samoblog

utorak, 19.12.2006.

NEMAM INSPIRACIJE

Dobar dan ,vecer il jutro ovis kada citate. Kao sto u naslovu pise nemam inspiracije vec 1-2 tjedna ah nadam se da to nije bolest smijeh.
Ah zalim vas no sad cu vas zbog nedostatka inspiracije gnjavit skolskim problemima. DA zao mi vas je no kaj cubangbang.

No dobro ajde bar kak cu proc ili se nadam:
Hrvatski: sutra ili prekosutra imam hrv. i ako mi zena ne promjeni zakljucenu ocjenu uzivat cu u svađi inace zakljucila mi je 3 i li sam ja bar tak procito u imeniku, a prosjek ocjena mi je 3,6 da da svi ce rec moguce ali ni iz gramatike ni iz knjizevnosti nemam 1 bar ne sada kad sam ih ispravio i sad ak mi bar neda sansu da ne odgovaram bit ce i meni i njoj jako zabavno svađat se sva sreca uzivam u svađiwink.
Mat: hmmm o tomse da razmisljat posto si neznam ni jednu ocjenu znam da imam 1-2 jedinice ali ostalo pojma nemam.
LK: sramota 3 nemam rijeci.
Povj.:Ah predmet koji neki u mom razredu mrze a ja ga obozavam i ne kuzim kak sam uspio imat 3 - a znam pa među 5-6 najboljih u razredu osidim se rec.
TJ : 5 bar se nadam iako se kod BILICA nikad nezna.
FIZIKA:isto bih se osudio rec da znam među boljima to je za mene cinjenia ali samo 3 KATASTROFA
TEH: pojma nemam kak stojim iz teh ali vjerujem da sam između 4-5
NJemacki: ah... ovo bi cak mogao ima 3 na sta sam ponosanyes
Bio. i Kem: 2 jedva
....................................................................................

Inace nisam ja tak los kak se cini iz ovih ocjena jer sam ove godine skoro iz svih predmeta pao za ocjenu iii 2 STRAVA.
Ispricavam se nisam se mogo sjetiti svih predmeta.

E da pojma nemam kaj ima u kinu nisam bil vec ima sigurno 2 tjednajavljate dobre FILMOVE PLIIIZ.

i na kraju predahnite mahmahmahmah i ak ti nije muka komentirajsmijeh.

19.12.2006. u 16:52 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nemam pojma

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr