Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

malo promjene
pisat cu o plesovima ...pjevacima
koji su meni najdrazi..vidit ce tee....nadam
se da cete posjecivati moj blog u novom izdanju



dance


ELMA
PULA 15GOD
FRIZERSKA SKOLA
HOBIJI PLES
OBOZAVAM BREJKANJE
PLESOVE
sTEP UP FILM
KOSARKU
moju omiljenu grupuB5
DECKE
KOJI PLESU
TO JE TO



step up 2


Dance Crazy



Step up

Step up

step up


Step up dance


Step Up - 2006

Dance Dance Dance!



Step up


breake dance


dance


step up

lets dance baby

Linkovi










Free Music

Free Music



Free Music





srijeda, 19.03.2008.

=) skola gotova=)

pa evo da napisem novi post stvarno nisam pisala dugo jer sam bila bolesna prije 2 tjedna i nikako da napisem post pa evo sad sam isto bolesna imam temperaturu i tako bila sam vani proslu subotu i bilo je predobro...lol..bas sam se isplesala...i tako..skola zavrsila..hvala bogu ali iamo samo 10 dana smjc.....ja bi da imamo visee....a jbgg..sad se moram lijecit da bi mogla ici vani u subotu pa nis poz za iris,black carlu,i plavu carlu..iako vise i nije plavaa aj tnx svima na komicima..vojim vas svee i za kraj par slikica...

Mean Girls
Comment Graphics and Myspace Layouts at pYzam.com




Not a Bitch
Comment Graphics and Myspace Layouts at pYzam.com




I Love You!
More Free Graphics and Myspace Layouts at pYzam.com



Miss You
More Comments and Myspace Layouts at pYzam.com


|Komentiraj 105| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.