Aloe Vera Products

četvrtak, 13.07.2017.

Zašto Forever?

Poštovanje svima,

zovem se Alen Čičak i prije nešto više od dva tjedna naišao sam na ponudu na internetu koja se ne odbija. Tada sam još uvijek bio zlatar koji radi puno vrijeme između četiri zida. Iako na oko veoma dobar posao, za mene biti između četiri zida još uvijek i nakon dvanaest godina rada i nije baš nešto gdje sam sebe vidio za još recimo pet godina. Želio sam za promjenu posvetiti više vremena svojoj obitelji ali da u isto vrijeme nađem mogućnost da radim ali i da zaradim preko interneta.

Upravo to je dobilo moju pažnju, fejsbuk post, ponuda, gdje se spominjala mogućnost rada koliko ja želim i kada ja to želim i to online.

Na prvi pogled nisam znao o čemu je riječ pa sam odlučio malo dublje istražiti i pozvao sam čovjeka koji već dugi niz godina radi za Forever Hrvatska i koji je uspješan u tome što radi i odmah sam pomislio ako budem radio samo isto što i on u narednih pet godina i ja bi mogao stići na poziciju na kojoj se on sada nalazi.

Uz kratko ali u isto vrijeme i temeljito istraživanje na internetu došao sam do podataka da Forever Living Products kompanija posluje uspješno preko 35 godina a da i u Hrvatskoj posluje uspješno vec dugi niz godina.

Poslije kratkog telefonskog razgovora sa poslovnim čovjekom dogovorili smo da nakon što isprobam proizvode mogu početi sa edukacijama o čemu se tu radi i na koji način. Sve je u potpunosti za mene bilo novo.

Nisam odmah skužio zbog čega trebam da probam proizvode sve dok nisu stigli. U paketu se nalazio program C9, tečni Forever sapun, Forever First i Forever pasta za zube.

Prvi dan i prvi put nakon što sam isprobao proizvode osjećao sam se fantastično, a sami proizvodi su bili fenomenalni i shvatio sam istog trenutka zašto je potrebno isprobati proizvode prije početka rada u Foreveru.

Samo onda kada nešto isprobas tek tada provjereno znaš što u biti preporučaš drugima i možeš onako iskreno da preporučiš.

Naravno ušao sam u priču sa Foreverom i nadam se da će trajati jako dugo na obostrano zadovoljstvo.

Svima koji se misle da ili ne da krenu u Forever priču moja preporuka je apsolutno, jer samo u Foreveru je svima stalo da uspijete jer je uspijeh jednoga uspijeh svih iz tima i mentori daju sve od sebe nesebično i svoje znanje da bi uspjeli svi.

Naravno treba i hrabrosti i volje a također i cilj.

Vidimo se na nekom od narednih dana uspješnosti.

Pridruži se timu! Klikom na link.

Alen Čičak

+385 98 985 2760

Facebook page

Webshop!

http://forever.cicak-team.com/

Youtube










Oznake: karijera, posao, profit, zarada, Forever, aloa vera

- 19:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #