Sreća i smjeh,tuga i bol

02.05.2006., utorak

If i die.......

Baš sam razmišljo malo što bi se dogodilo da me nema....Bi li kom falio??Bi li se nešto promjenilo s time što me nema na ovom svjetu više??Baš sam se zapito dal se bojim smrti,i skužio sam da baš i ne,jer nažalost sam dovoljno lud za sve tak da ono ne bojim se smrti,par puta sam je gledo u oći al još uvjek sam tu...Kak moja stara neće grom u koprive....Dal se vi bojite smrti???No skužio sam par stvari da zapravo dobri ljudi izvuku deblji kraj,mislim govore mi da sam drag i dobar ko kruh i to pokušavam bit prema svima,no istina je na kraju ja uvjek patim i ostanem posran...Kao i sad,al jebiga valjda mi je suđeno stvarno što sam sve do sad prošao nešto malo svojom krivicom,al više tuđom, pa je bilo pa tragičnih smrti meni bliskih osoba.....I tak znate kriza za krizom,no vi se nastavljate dizat jer mislite da vas možda u bližoj budućnosti čeka nešto ili netko,bilo kakva pomoć....No vi tim dizanjem sebe natrag u zrak trošite jako puno psihičke energije i snage,i jednostavno nakon tolko sranja u životu što se događa i problema više nemate snage za još jedno dizanje,i pitanje ima li to smisla kad vi to radite iz dana u dan,iz mjeseca u mjesec,iz godine u godinu,prođe dosta vremena...ima li to smisla,možda da,a možda ne...Ima i teorija tj istina o tome da svaki čovjek ima čašu svoju koju pune problemi i sranja,i kad vam se napuni puknete....tj prolije sei onda ste u kurcu teškom,onda vam svakakve pomisli dolaze na pamet....I tak ono da kad pogledate život je samo jedna staza kojom možete poći...Smrt je druga staza,izabrano vam je kojim ćete putem više prolaziti..Jebiga meni je tak suđeno da samo sranja i probleme imam,al čuj valjda to tak mora bit,aj bar nisam gladan i žedan ak niš drugo,al nije to sve...Najžešći su mi oni koji mi kažu bar imaš krov nad glavom i kaj za obuć...Normalno da imam kaj ću gol hodat....Al nije to sve s čim biste trebali bit sretni..Ko vam to kaže samo ga pitajte stari kaj vidim da je tebi sve savršeno,ili kaj'?No ok da završim ovaj pomalo složit ćete se svi glupi post,al čujte nekaj moram pisat,nadam se da ćete ga pročitat....

Pozdrav svima i posebno njima...hehe nutnut
thumbupwink
do čitanja...zujo
- 14:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi