Sreća i smjeh,tuga i bol

21.03.2006., utorak

Ta fatalna privlačnost.....

Znate kad jednostavno onu upoznate osobu i nešto na njoj ili u vezi nje jednostavno privlači,a ni ne znate zašto,ni kako,ni kaj.......Pa evo usred jedne takve stvari se ja nalazim,bolestan osjećaj,zbunjen sam samo mi je jedna stvar jasna,želim što prije bit blizu te osobe,tj da bude u mom naručju....mada se sad tako osjećaj malo sam krenuo u istraživanje.....I našao ovako u 86,7% slučajeva takve privlačnosti takve veze postaju uspješne tj ozbiljnije.....a 12,3% ih ne uspije na temelju takve privlačnosti...Mislite si ovaj put bar omjeri idu u moju korist,ipak nije baš tak mali postotak.....Al čuj znate ono nadam se da sam unutar tih velikih 86%,no isto tako znate da je nada kurva...No još nećemo osuđivati nadu.....I tako ja još jednu statistiku izvuko,a to je statistika iz 2002 godine za ljudska nadanja u vezi ljubavi......I ovako ide,u 75,5% nada je bila uzaludna i ljubav nije uspjevala.....A u 24.5% posto slučajeva nada je bila opravdana i te veze su uspjevale....Pa eto sad na,totalne suprotnosti,no ljudi nisu tu da žive po statistikama i takvim gluparijama,nego da riskiraju nadaju se i tako....Ipak ljudski je nadati se i voljeti...Onda zašto bi se toga bojali....Life your life to the fullest....Zaključak...MOj savjet pokušatio osvojiti tu osobu bez obzira na okolnosti...A osobama koje će bit osvojene tj curama...savjetujem im da zavežu pojaseve i uživaju u vožnji jer nemau pojma za što su općinjeni dečki u stanju napravit....

Ovaj pos ima tajnu posvetu koju zna samo ta osoba.....i šaljem pusu toj osobi....
Vozdra ljudi......
- 19:36 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi