Sreća i smjeh,tuga i bol

20.03.2006., ponedjeljak

Ultimate fight...

E ovo vam je jedan prejeban sport...brutalan je....treba ga znat......Ja sam treniro,stric me naučio sve živo a njemu to jebeno ide.....brutalno ti je kad znaš tehniku udaranja nema dugih šora i takve gluposti ko prvi primi udarac taj pada,još pogotovo ak taj udarac ima snagu...predobro....Ono ja sam se s fizičkom snagom nosio sa stricom svojim i nekima još od 25 godina (tolko ima moj stric) al dečki ostali su životinje,teško se jako nać oči u oči s njima...brutala,morate jako pazit i puno razmišljat....Al ok,morate malo imat i neki štih za to,nije svatko za to....
evo vam par slikica.....
ovo su rukavice za pride natjecanja....
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je moj idol, ime Wanderlei Silva ovaj koji udara koljenom (flying knee)
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je sa suborcem iz istog tima....
Image Hosted by ImageShack.us
Evo njegove slike s službene stranice pride-a
Image Hosted by ImageShack.us

Ništa ruljo novi post za par dana.......
Pozdrav svima koji čitaju moj blog..pogotovo zelenoj,tomyju,neksu i sestričnama (znat će koje su),i mojoj moniki....
pozzzdravvvv ljudi...

- 12:10 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi