Sreća i smjeh,tuga i bol

18.03.2006., subota

Pa evo post noći.....

pa evo ništa,reko sam moram napisat novi post,večeras je vani bilo jebeno,samo kaj smo se ranije pokupili jer nam se nije dalo više bit,a sve zatvoreno.....ne znam nešto mi se slabo odazivate na prošli post,moram ja to nekaj sredit,večeras je bio koncert u domu sportova za proslavu rođendana Bad Blue Boysa,onim najvatrenijim navijačima svaka čast,samo tako dalje.......Sretan rođendan dečki.......pa ovak opet naglašavam da sam solo,još malo pa prodano(ovo zadnje je šala,za prodavanje..) pa ako stvarno još netko poput mene postoji ženskog spola naka se javi.....Al znam da ništ nebu bilo od toga,a jebiga kad nemaš sreće nemaš.....To tak ide,neka grdobina nezna di bi s tolkim curama,a ja ih svijećom po danu moram tražit,a čuj valjda je suđeno jebiga......Moram se s tim pomirit,valjda.........
I malo sad gledam slike s kampa hokejskog,mrak ekipaa drago mi je da sam na to išo.....dat ću vam par sličica.......pa da vidimo kak bu te reagirali na njih.....
Image Hosted by ImageShack.us
Ups ovo je slika sa dečkima u razred malo zalutala al nema veze....malo sam krupniji i viši,ovaj sa bež majcom sa zmajekima sam ja.....
Image Hosted by ImageShack.us
e ovo je s ekipom s hokeja oko mene (sa spitfire majcom,drugi s desna)slovenci a ovaj skroz ljevi je frend iz kluba...
Image Hosted by ImageShack.us
ovo su do mene dvije nizozemke i austrijanac (mene vidite u crvenoj cola cola majci...skroz desno..)
Image Hosted by ImageShack.us
opet s dve nizozemke sad solo...
Image Hosted by ImageShack.us
evo sporta kojeg treniram,hokeja na travi.....
Image Hosted by ImageShack.us
Da ljudi već sam mu 12 godina vjeran.....

Ništa ljudi to bi bilo to,do čitanja i do viđenja......
Pozzzdravvvv.....
- 01:20 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi