AlmoSfera

ponedjeljak, 17.07.2006.

Zaljubljeni zmaj

Evo jedne pjesmice koju sam prije par dana napisala svom dečku i onda sam mu je e-mailirala na komjuter! A meni je pjesma tak slatkićka da sam ju morala napisati i na blogsiću ..... La la la la la!

Ti si moj slatki mali zmaj!
Puno te volim, to uvijek znaj!
Ja želim biti tvoj mali zmaj,
I da ljubavi našoj nikada ne dođe kraj!

Ti si moj najdraži, hrabri zmaj!
Volim te, cmok – cmok, to uvijek znaj!
Ja želim biti tvoj mali zmaj,
I da sreći našoj nikada ne dođe kraj!

Ti si moj jedini, najzgodniji zmaj!
Stalno na tebe mislim, to uvijek znaj!
Ja želim biti tvoj mali zmaj.
I da našoj ljubavnoj priči nikada ne dođe kraj!

Voli te tvoja zmajica . . . . . .
- 11:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.