All about me!!!

ponedjeljak, 17.07.2006.

EVO MENE NAPOKON!!!!!!!

Nije da nisam imala vremena nego mi se nikako nije dalo pisat postove rofl. Događalo se svašta u mom životu, ali opet 90% toga nije za javnost smijeh!!! Uskoro idem na more pa se opet neću dugo javljat. Ima tko ko ide na Korčulu??? Joj ja ne znam ni u koje mjesto idem, ostala sam totalno neinformirana o tome!!!!headbang Prošli tjedan mi je bio UŽASAN, ali za ovaj tjedan imam super predosjećajthumbup. Zašto mi je prošli tjedan bio užasan??? Zamislite sebe kako se vucarate po bolnici, a da znate da vam nije ništa dok doktori u to žele biti sigurniburninmad(i tjedan prije totalno ISTO). Tako sam morala 24 sata bit budna zbog nekih pregleda!!!!! UŽAS headbangmadburninmadheadbangmadburninmad!!!!!!! Nadam se da ću na moru nać neko društvo iako već ide jedna moja fredica, nije mi to dovoljno!!!!! Rado bi se uz društvo smijala svemu što mi se prošli tjedan događalo, a po mogućnosti na moru wink!!!! Evo nakon dugog vremena meni se počeo sviđat jedan dečko pa odmah poslije još jedan, pa još jedan i nadam se da se neće brzo širit inače ću se zbunit među svim tim imenima i naravno IZGLEDIMA rofl!!! Eto to bi bilo sve od mene za sada i za dugo vrijeme smijeh!!! wave...kiss

17.07.2006. u 22:42 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.