All about me!!!

ponedjeljak, 26.06.2006.

Kratki post.....napokon ;))))))

Eto ja se sada samo javljam naughty!!!!! Po cijele dane ili gledam utakmice ili sam vani!!!! Na ovom sjetskom prvenstvu jedino što ne valja su SUCIheadbang!!!!!! Po meni oni nemaju pojma šta rade, a to su dokazali današnjom utakmicom Australija:Italija jer onaj crveni karton po meni nije uopće bio potreban lud, a i za onaj penal nisam sigurna (ali neka jesmijeh)!!!!!! Eto nadam se da ćemo ja i frendica napravit zajednički blog i sada ju čekamo da se dogovorimothumbup!!!!! Za sada evo vam koja slikica meni super nogometaša-Kaka!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us nutnut

wave....kissza sve

26.06.2006. u 18:55 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.