All about me!!!

četvrtak, 22.06.2006.

Moram se i ja javit....

A evo mene trenutno se kuham u sobi headbang!!! Volim ljeto, ali me nekad velike vrućine znaju naživcirat jer ne znam šta da više radim mad!!! Prvo ću vam reći nešto o ekskurziji pa ću onda nešto o zadnja 2-3 dana!!!
1. dan (seljačine idu na more party)
Krenuli smo ujutro oko 5-6 sati i već smo se tada zabavljali jer se nikom nije spavalo. Na putu je jedino loše bilo što smo često stajali pa smo kasnije došli smijeh!! Oko 14 sati smo došli u hotel i pomislila sam da će mi ekskurzija totalno propast!!! Hotel je bio super, ali nastavnica nas je sve pomješala u sobama i mene stavila sa nekom uzasnom curom koja ne zna šta je tuš (na svu sreću bile su još dvije cure sa mnom u sobi, a i malo sam vrijemena provodila u toj sobi rofl). Malo smo se odmorili pa otišli razgledati Biograd i nije bilo baš nešto posebno!!!
2. dan (Seljačine u Šibeniku i na plaži)
Ujutro smo se nakon doručka potrpali u bus i krenuli na slapove Krke pa u Šibenik!!! Neka ženska nas je vodila kroz grad, ali ja sam samo htjela da se vratimo i bacimo u more po prvi put na ekskurziji rolleyes. Nije bilo baš jako dosadno, ali sam se jako umorila zujo!!! Vratili smo se na ručak i spremili za kupanje thumbup. Čekali smo da dečki nađu neku plažu pa smo se tek onda krenuli kupat. Voda je bila dobra, samo što su se svi razrezali nešto na toj plaži, ali ja nisam smijeh!!! Vratili smo se sa plaže pa smo trebali odlučit očemo ić u grad ili "gledat" utakmicu. Ja sam bila među par cura koja je ostala u hotelu i "gledala" utakmicu. Bili smo u nekoj sali i zezali se, a u sred drugog poluvremena otišli u sobe. Ja i moja frendica smo otišli kod nekih dečkiju u sobu jer je tamo bila njena simpa rofl!!! Nastavnica nas nije ulovila pa smo bili tamo do 1 sat da se nebi one cure iz moje sobe naljutile na mene!!!!
3.dan (Seljačine u Zadru)
Nakon doručka otišli smo otišli u Zadar i tamo smo imali nekog napušenog vodiča rofl. Grad je super, ali najvažnije je da smo imali dva sata slobodno da radimo šta hoćemo osim toga da se izgubimo rofl. Tako smo malo sjedili kod orgulja, otišli na sladoled pa se malo prošetali.
Kada smo se vratili otišli smo na plažu i tamo sam većinom bila na pedalinama koje nisam platila rofl jer su dečki platili pa nas 2-3 pozvali da idemo s njima. Ma bilo je ZAKON!!!! Ovaj put smo svi morali ići u grad, ali smo se vozali autićima na kojim sam se samo tako izubijala, ah tako je to kada dečki voze rofl!!! Kasnije sam otišla kod frendica i tamo bila do nekih 2 sata!!! Došli su i neki dečki pa smo se dobro zabavili!!!
4. dan (Seljačine na brodu)
Ujutro so otišli do nekog broda pa s njim na otok Pašman!!! Pola sata smo se šetali do plaže headbang!!! Nije bilo ništa posebno na toj plaži i samo smo čekali 15 sati zbog utakmice hrvatska!!! Kada smo bili blizu Biograda vidjeli smo neke dečke na brodu koji su navijali pa smo im se pridružili mi koji smo bili na palubi. Počeli smo pjevati i slično s njima!!! Eto došla utakmica i svi se već nakon nekog vremena ponadali u vodstvo i promaše penal headbang i još puuuuuno prilika headbang!!!! Ja sam bila posebno živčana, ali me more oraspoložilo rofl!!! Opet smo bili na pedalinama i tamo se dogodilo svašta, ali nije za javnost rofl da slučajno neko krivi ne bi pročitao smijeh!!! Opet smo išli u grad samo što meni tada nije bilo nešto zabavno, ali kada smo se vratili u hotel otišla sam do frendica u sobu i tamo su došli dečki i jedan je preskako balkon i pao mu betonski kalić na nogu no i drugi dan nije mogao normalno hodat.
5. dan (Povratak seljačina)
Ujutro smo otišli na kupanje (meni se nije dalo pa se nisam kupala), kasnije smo se spakirali i krenuli doma!!!! Prvo smo se kuhali i pola njih je spavalo, ali kanije nam je bilo super da su neki čak počeli i plakat kada smo bili blizu našeg mjesta!!! Mislila sam da se dugo neću vidjet sa nekima jer nismo iz mjesta, ali eto koji dan poslije smo se našli s nekima!!!!
Mislim da je ovaj post sam za sebe već jako dugačak pa neću pisat ništa ovim danima tako da.... wave....kiss

22.06.2006. u 16:15 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.