All about me!!!

utorak, 13.06.2006.

NAPOKON!!!!

Napokon da je blog proradio jer nikako nisam mogla post napisat headbang!!! Evo ja sam se molila da vam se barem jednom javim prije ekskurzije smijeh. JEDVA ČEKAM!!! Bit ćemo u nekom hotelu Žućo (ili tak nešt rofl), ali očito je dobar jer ćemo imat klimu, TV i sve ostalo što nam stvarno treba smijeh!!! Neke utakmice ćemo zajedno gledat, a neke ćemo sigurno u svojim sobamathumbup!!!! Nisam rekla jer mislim da pola vas zna, ali idem u Biograd wink!!!! Dobila sa psa naughty i jako je MEDEN!!! Nisam izdržala da se ne slikam i cijeli dan budem s njim!!!! Trenutno ne mogu dočekat večerašnju utakmicu HRVATSKA:BRAZIL!!!! Bilo bi fora da pobjedimo rofl, ali nama je velika pobjeda i ako zabijemo koji gol što je protiv Brazila ODLIČNO thumbup!!! Za mene je škola gotova partypartyparty!!!!! Sutra imam neke igre, ma samo neka to završi jer onda idem u BIOGRAD party!!!! Uglavnom moja torba je sada bačena i ne mislim uskoro pogledat u nju sve dok ne budem morala knjige dat smijeh!!!! I da još bude bolje moj prosjek je 5.0 (iako nemam pojma odakle mi smijeh jer stvarno ništa ne učim, ali tu su mi frendovi koji šapču rofl)!!!!! Evo kod mene sve 5 pa čak i škola wink i samo neka cijelo ljeto bude takvo, a bit će jer nema ŠKOLE!!!!!!!! Idem ja sada dok još mogu post objavit mad!!!! ŽIVCIRA ME burninmad!!!!!kiss za sve i mahwave

13.06.2006. u 13:29 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.