All about me!!!

srijeda, 07.06.2006.

new post!!!

wave Evo da se i ja javim prije nego krenem učit headbang kemiju headbang!!!! Dobila sam 5 iz engleskog thumbup iako sam prvo dobila 4 jer nastavnica nije dobro izbrojala moje bodove burninmad i tako ja sada imam 5 ZAKLJUČENO iz engleskog wink!!! Tako sam pametna ili bolje rečeno nastavnica hrvatskog misli da jesam (jer ne vidi da sve čitam rofl) pa nisam morala jučer pisati test thumbup. Ali sat poslije sam pisala zemljopis i da vam odmah kažem da je meni bilo užasno jer znala sam dosta, ali nikad ne znam šta taj lud hoće da napišem!!!! Zatim smo išli van tjekom sata razrednika party, ali smo morali ići i na dogovor za ekskurziju (ja nikako da to dočekam wink) i malo smo se zabavili, ali to je trajalo samo 15-20 minuta!!!! Nisam baš žalila jer sam išla doma smijeh!!!! Evo danas me prvi sat pitala biologiju headbang i to nešto malo na svu sreću jer nemam pojma, ali dobila ja 4 i imam 5 ZAKLJUČENO thumbup!!!! Drugi sat smo imali fiziku i pisali test mad da ste vidjeli jedan zadatak pa šta smo mi njoj nono!!! Uglavnom riješila sve, ali mi pola toga neće valjat headbang mogu se samo molit!! I tako polako došli do četvrtog sata, MATEMATIKA, i dobila sam 4 thumbup pa se nadam da ću imati 5 i iz nje jer stvarno imam super ocijene party!!! Pod engleskim sam čamila jer je ispitavala neke, a mene ne naughty!!! I eto to bi bilo nešto od mene za prethodna tri dana!!!! I evo veselim se s vama što je svijet opstao nakon jučerašnjeg dana (666) roflrofl!!!! kiss za sve!!!! wavemahwavemah

07.06.2006. u 14:05 • 43 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.