All about me!!!

ponedjeljak, 29.05.2006.

Moj dan, danas!!!

Ljudi nisam imala nastavu danas!!!!!!!!smijeh Škole ima, ali skoro je nije bilo jer su tamo vatrogasci nešto palili i htjeli nešto pokazat, a što, ja ne znam. Sve se dimilo, a mi smo nešto šetali okolo naokolo jer su nam nastavnici govorili da je otrovno. Trebalo im je 10min da ugase malu vatrulud. Uglavnom održavala su se sportska natjecanja (nažalost igrali smo samo rukometno)!!! Nije nam baš dobro prošlo što se tiće cura iz mog razreda jer smo izgubili 2:0(zamisli igraju rukomet i zabili samo 2 gola u nekih 20minbang). Uglavnom ja nisam igrala iako sam trebala prvo cijelu utakmicu pa onda prvo, a onda i drugo poluvrjeme. Ma ta kapetanica je ludludlud, ali barem se nisam osramotilasmijeh kao većina njih. Ali da nam poraz bude lakši naši dečki su pobjedili thumbupthumbup i to 13:7 iako i nisu igrali najbolje što mogu (vjerujte mi mogu oni PUNO bolje, ali i ovako je dobro). Kasnije mi je frendica disađivala sa njenom simpomzijev. On možda je zgodan, ali meni samo to jer je neki čudan. Ako ništa braco mu je medencerek!!!! On nije igrao jer ima neke probleme s nogom, ali inače je super sportaš. Poslije sam išla sa protivničkom golmanicom smijeh kupiti nešto za gricnut i kada smo se vraćali u školu naišao je jedan dečko iz razreda i rekao da smo igrali dobrothumbup i da su oni mašili 100%-tne šanse(što je istina jer su stvarno nekad pucali u nebesarofl). Ma bilo bi sve bolje da nije glupa kiša padala headbang jer se zbog toga sve pomješalo. Evo sutra imamo dan škole i ja nastupam sa zborom pa moram tamo biti u pola 5 namcor, ali nema veze glavno da nema škole party!!!!!

29.05.2006. u 13:58 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.