All about me!!!

ponedjeljak, 29.05.2006.

Neki me već znaju, ali ne dobro...

Odlučila sam se na otvaranje novog blogarofl!!! Imam još jedan, ali on je samo za neke grupe, a osobito za us5. Ako ih volite kliknite ovdje i ostavite mi koji komentarrolleyes. Na ovom blogu pisat ću neke događaje, moja mišljenja... Ma jednostavnim riječima MOJ DNEVNIKnaughty. Naravno neću baš sve otkrivat, ali većinu toga hoću. Nije mi važno hoće li itko dolazit na ovaj blog zato što se ja jednostavno želim "ispuhat" na ovom blogu. BYEmah

29.05.2006. u 13:48 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje pišem o svojim događajima i općenito o meni!!!



Koliko vas je bilo ovdje od 7.6.2006.

Free Counters
Free Counters

O meni...

Ime: Marija
Prezime: to nikom ne treba
Rođena: 1992.
Razred: 7.B-najbolji smo
Brat/sestra: imam 2 brata
Frendovi: Anja, Dora, Ana-Marija, Marina, Matija, Antonio...
Glazba: us5, PCD, TH... Ma ja bolje rečeno SVE slušam (pa i rock smijeh) i ne da mi se nabrajat!
msn: melanoide@hotmail.com (ujedno i moj mail)
icq: imam ga, ali se ne koristim njime.
Ma najbolje da me pitate ako vas nešto zanima wink


Rodjendan

Odaberite datum vašeg slijedeceg rodjendana i kliknite 'koliko još'. Odbrojavanje cete vidjeti u status baru.