četvrtak, 17.08.2006.

PISMA LJUBAVNA wink

Mah ljudi! wave Here I am. Danas sam se strgala od smijeha.rofl Nasla sam neka pisma koja sam pisala mami za Majčin dan, rođendan, Božić i tak to dok sam bila mala. JAO. Evo nekih bisera:

Prvo što želim za poklon:

Mama, za Božić mi kupite Pink pantera koji dodje 155 kn. A ako nemate, dajte meni 155kn pa ću staviti u kasicu i onda ću vama dati da mi kupite.headbang Zatim ga zamotajte i stavite pod bor. roflroflrofl smijeh


Nisam se zezala, stvarno sam BILA tak g*upa. rolleyes



The Stupid Quiz said I am


Draga tata i mama, za Sv. Nikolu mi kupite kasicu koja dodje 100kn (sala mala) dodje 24kn. To imas za kupiti tamo dolje u onom Gemma Shopu. Kada uđjes okreneš se prema pultu. Zatim pogledaš na desno. Kasica stoji na tim policama, dolje. Narančasta je s nekim narančama.
Kupite mi i adventski kalendar. To imate kupiti u onom gore dućanu. headbang



Čestitke:


Nema meni važnijeg dana
od maminog rođendana. (Yeah, right. wink)
Moja mama došla je na svijet
kao lijepi bijeli cvijet.
eek


I tak dalje da se ne sramotim sada ...


Dragi tata, sretna ti Nova 2001. godina. Želim ti puno zdravlja i sreće da dobiješ na 1. sportskoj kladionici.
ludludheadbang

Nemrem više. :greedy:


MySpace Layouts

| 15:59 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © ...and we both know hearts can change... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Sad i ja imam blog smijeh Napravljen je bezveze i bezveze je. Al bit ce bolje.
Ne znam vise kaj da napisem. To je to ko zgo cool
Mozda i nesto dobro ispadne od ovog blogakiss


MySpace Layouts





Kolko nas ima party

Free Web Counter

Život je lijep
myspace layout



Slušam Azrucerek, Led Zeppelin, Gunse, Iron Maiden, Crvenu jabuku, Prljavce, Parni valjak, Zabranjeno pušenje smokincerek ...

MySpace Layouts



All my love

All of my love, all of my love, All of my love to you.
All of my love, all of my love, All of my love to you.



A , kak lijepo mirise ! Sad sam se sjetila da doma imam slaju od vanilije ... njami


blog layouts




Ti nikad nisi saznala, koliko mi je do tebe stalo
24 sata dnevno, s tobom je bilo premalo



MySpace Layouts




Ti znaš
ko je ludak na kiši
ispod tvoga prozora
Ti znaš
ko je kad telefon zvoni
i ko na tvoje “molim” vezu prekida
ti znaš
čija si velika bol
I ko zbog tebe pravi gluposti
I drugi će tvoju ruku da čuva
I drugi će tebe voljeti
al' kao ja
nitko nikada



MySpace Layouts




Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.
Alfred de Musset



MySpace Layouts



Ljeti prolijece na tisuce zdralova
U prvom sutonu jedan od njih
Skida prsten sa zelene narance
Predah izmedu ratova
(Predah izmedu ratova)
Zasto uzdisu stasale djevojke
Poljupce ionako nitko ne broji
Olovni kovcezi noseni maticom
Kriju sarena odlicja
(Kriju sarena odlicja)


MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



PLAVI GOLUB

ponekad je vidim lezeci u snu
kao igru sjena na mom ramenu
bijelo svjetlo iznad povrsine tupih koraka
koliko jos ima do ocaja
darovat cu ti plavog goluba
imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
ne gledaj u njemu plavog goluba
dvojica na ulici
sami
protiv svih
dvojica na ulici
sami
zagrlio sam prvu djevojku
uzivala je u milovanju
oblaci su vukli kisu sve do prozora
ne gledaj u meni svoga goluba



MySpace Layouts



You don't even know the meaning of the words I'm sorry
You said you would love me until you die
As far as I know you're still alive
Baby

You don't even know the meaning of the words I'm sorry
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart



Myspace layouts



MySpace Layouts



When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain


Myspace


Malo dobre mjuzeeee
WISH YOU WERE HERE (Pink Floyd)




MySpace Layouts



"Stuck In A Moment"

I'm not afraid
Of anything in this world
There's nothing you can throw at me
That I haven't already heard

I'm just trying to find
A decent melody
A song that I can sing
In my own company

I never thought you were a fool
But darling look at you
You gotta stand up straight
Carry your own weight
These tears are going nowhere baby

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And now you can't get out of it

Don't say that later will be better
Now you're stuck in a moment
And you can't get out of it

I will not forsake
The colors that you bring
The nights you filled with fireworks
They left you with nothing

I am still enchanted
By the light you brought to me
I listen through your ears
Through your eyes I can see

And you are such a fool
To worry like you do
I know it's tough
And you can never get enough
Of what you don't really need now
My, oh my

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And you can't get out of it

Oh love, look at you now
You've got yourself stuck in a moment
And you can't get out of it

I was unconscious, half asleep
The water is warm 'til you discover how deep

I wasn't jumping, for me it was a fall
It's a long way down to nothing at all

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And you can't get out of it

Don't say that later will be better
Now you're stuck in a moment
And you can't get out of it

And if the night runs over
And if the day won't last
And if our way should falter
Along the stony pass

And if the night runs over
And if the day won't last
And if your way should falter
Along this stony pass

It's just a moment
This time will pass




Myspace layouts



Tople usne zene

noci su ovdje cudne dileme
ulicna svjetla naglo blijede
a u mraku sobe
miris kose njene
lebdi svuda oko mene
noci su ovdje ravnodusne sjene
kada spavam zaklanjam lice
i uvijek sanjam
tople usne zene
kako me ljube
noci su ovdje nepoznate price
gasim cigaru i dizem se tiho
i nikome ne dam
da mi u snove udje
uzivam dugo
gledam je kradom



blog layouts



BROKEN


Parni Valjak - Jesen u meni

Ma sta da zelim sve je tako daleko
I sad mi zao sve bih opet ponovo
Najljepsu pjesmu tebi bi pjevao
Hej kamo srece da sam pjevat mogao

Ptice u bjegu tisina gradi zidove
Zvoni zbogom rijeci kazne bozije
Te tvoje usne opojne
Jos uvijek sanjam kako su me ljubile

Jesen u meni tuguje zasto sanjam cemprese
Moje ceste ne vode nikuda
Jesen u meni caruje a u tebi proljece
Ni sunce ne moze ne moze kroz oblake

Rano moja hej, s kime sada putujes
Ma sto da bilo nemoj da mi tugujes
Najljepsu pjesmu tebi bi pjevao
Hej kamo srece da sam pjevat mogao



myspace layout



Ljubav ne pita
ona me u boli stigne
zato pusti je
neka me do neba digne
ljubav ostaje beskrajna i uvijek cista
kao sto si za me ti ostala


MySpace Layouts



love & peace 4U2B smijeh