< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje je sadržana svjetla, ali i tamna strana mog života!!

Linkovi

Kristina

utorak, 10.04.2007.

...friends...

ljudi moji, obuzelo me nešt, nemam ni ja pojma šta, samo znam da nije dobro... opet mi se pojavio onaj stari osjećaj da najboljeg frenda! to je stvarno žalosno...jel ima ko da suosjeća samnom?? ma ne..mislim...imam ja puno prijatelja i ljudi koji su mi stvarno dragi, al nekad se jednostvano osjećam ostavljenom i, na neki način izdanom,al doslovno! Najgore je kad pomisliš da kraj sebe imas osobu koja te stvarno kuži i u svemu ti je potpora...a onda najednom...uzalud! ostavi te..onak...samu...da se stalno i iznova zapitkuješ: Šta sam krivo napravila? Rekla? : Ma uostalom, kak rekla Zveky, ponekad zbilja nitko ne treba mene i ja ne trebam nikoga...i tak mi je dobro!..................................Al svejedno... nije uvijek tak. A dobro, razočarala sam se u jednu mušku osobu, nadajmo se da će na toj jednoj stat. Do skora! Uživajte!mah

- 13:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.