< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

Par mojih "pametnih".... Kako se reče: treća sreća, jer ovo mi je treći blog po redu pa se nadam da će uspijet... Pisat ću o svemu i svačemu pa ako vam se da, čitajte............

Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
Ime: Iva
Prezime: nije važno
Nadimci: Iv, Škerka, _Ifka, Avi, Ivana, Ivy, čbeba i bebač....
Škola:Prva Sušačka Hrvatska gimnazija
Razred: 1.e, prirodoslovno-matematički smijer
Grad: Rijeka
Živim na Grobniku
Volim: životinje, svoje frendove, iskrenost, cvijeće, prirodu, ples, zezanciju, vjernost, obitelj, šetnje, glazbu,
Mrzim:prijevaru, dvoličnost, egoizm, umišljenost, dosadu, zanemarivanja
Po horoskopu sam vaga
Rođena sam 19.10.1991.
Moj mail:skerka@net.hr skerka.ri@hotmail.com



black jack strategy
blackjack strategies


Blog images

Blog images





Super blogači:

Klara
Moja Pinkica
Frenky
Dolly
Petra
Lara
Boky
Maja
profa Miletić
Ivona
Harry Potter
zvončar
Antonela
Astrid
Život je bol
Leptirić slomljenih krila
Isus je promjenio moj život

Ovo je moja pjesma:

Ne postoji bol tako duboka,
da slomi moju dušu npola...
Ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa,
ja idem dalje kao ranjena vučica!!
Ja živimpo svom što mi donese svaki dan,
sama i svoja, nikom se ne opravdam...
Život i ljubav, to se ne baca pred stopala
ja to dobro znam, jednom sam probala...
Ne postoji bol tako duboka,
da slomi moju dušu npola...
Ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa,
ja idem dalje kao ranjena vučica!!

Najdraža Rijeko
Iz tvoje sam kolijevke Rijeko,
otplovio negdje daleko.
Al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom.
Ja sam u tvojoj, ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom....
Najdraža Rijeko, otvori njedra.
Vraćam se tebi, primi mi jedra...
Voljeni grade, otvori vrata
da pogledam Kvarner sa vrha Trsata.
Najdraža Rijeko pružam ti ruku
spustit ću sidro u tvoju luku.
Voljeni grade za tebe dišem
i najljepšu pjesmu srcem ti pišem...
Mladost je htjela daljine,
luke bez tvoje topline,
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom....
Ja sam u tvojoj, ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom............
Najdraža Rijeko, otvori njedra.
Vraćam se tebi, primi mi jedra...
Voljeni grade, otvori vrata
da pogledam Kvarner sa vrha Trsata.
Najdraža Rijeko pružam ti ruku
spustit ću sidro u tvoju luku.
Voljeni grade za tebe dišem
i najljepšu pjesmu srcem ti pišem...
Voljeni grade, za tebe dišem
i najljepšu pjesmu srcem ti pišem...
Rijeko, dome moj.......

Myspace layouts

Myspace layouts



Priznaj mi sada ko te je povrijedio.
Jesen stiže, čuvam te od vukova
I mrzim onog ko je tebe ranio,
Otvori mi se, bit ću tvoje drugo ja......
Osijećam da nas veže ista sudbina
U očima ti kristal, sva si lomljiva
Mi smo silom djeca tuđih poraza
Samo ja ti brišem suze s obraza........
Vjaruj mi, zbog tebe postojim
Nemoj nikada bol da osjetiš
Ja bit ću najbolji........
Još samo krvi da ti dam
Pa da umrem ti na rukama
Znam da samo nebo zna
Ti si meni sve u venama....
Još samo krvi da ti dam
Pa da umrem ti na rukama
Znam da samo nebo zna
Ti si meni sve, samo budi sretna zauvijek.....


Pa šta
Kraj tebe se budim
ali te ne poznajem.
Logično, za tvoju prijevaru
zadnja doznajem...
Svake večeri jelo hladi se
za praznim stolom
a ja ti se još
uvijek radujem...
Sve je jasnije,
ne voliš me,
konstatiram s bolom,
a kad i gubim
lako se ne predajem...
A kada bolje razmislim...
Pa šta, ako nismo suđeni
jedno drugom...
Pa šta, ljubav to je
sreća natopljena tugom...
Pa šta, bol postoji samo
da se preboli....
Bolje da te ostavi
onaj tko te nevoli...
Prvi korak uvijek od mene
se očekuje...
Ništa drugo osim odlaska
mi ne preostaje...
Mislila sam da
to ne mogu ja al netko mora,
ti nemaš snage niti obraza...
Lažnih obzira sada bar
me poštedi ko čovijek...
Meni je ovo gore i od poraza....


Kurve
Stvari se polako vraćaju na mijesto,
ovako nešto se ne događa često
premda, priznajem, ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam......
I tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna...
Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kišne kapi nad grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sijeća me
bila si ti...
Tko zna kuda si otišla,
tko zna zbog čega se ne vraćaš,
tko zna, sve piše u zvijezdama....
Još jučer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali.
Što se dogodilo?
Gdje je ta kap,
što je prelila čašu,
što te natjerala da odneseš
sve što sam volio
a tebe sam volio.....
Sve što sam sanjao
a tebe sam sanjao...
Ma zar sam pogriješio što sam se smijao
kad su mi govorili da sve su žene kurve!?
Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad,
kao u bajci prekriven trnjem i travama...
Sve dok se ti ne vratiš
a vratit ćeš se znam....
Sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan,
dok me ne zagrliš,
dok me ne poljubiš,
dok me ne zagrije tvoj dah...........

Life goes on
Life goes on, life goes on,
life goes on......
You sucked me in and play my mind
just like a toy you would crank and wind
baby, I would give til you wore it out...
You left me lying in a pool of doubt
if you´re still thinkin´ you´re Daddy Mac
you should´ve know better
but you didn´t and I can´t go back...
Oooh, life goes on,
and its only gonna make me strong...
Its a fact, once you get on board
say goodbye cuz you can´t go back...
Oooh, its a fight,
and I really wanna get it right
where I´m now, is my life before me,
Got this feeling that I can´t go back....
Life goes on, life goes on,
life goes on......
Wish I knew then what I know now
you held all the cardsand solm me out.
Baby, shame on you if you fooled me once,
shame on me if you fooled me twice
you´ve been a preety hard case to crack
I should´ve know better but I didn´t
and I can´t go back...
Oooh, life goes on,
and its only gonna make me strong...
Its a fact, once you get on board
say goodbye cuz you can´t go back...
Oooh, its a fight,
and I really wanna get it right
where I´m now, is my life before me,
Got this feeling that I can´t go back....
Life goes on, made me strong
Got a feeling and I can´t go back
Life goes on
and its only gonna make me strong
Life goes on and on and on
Shame on you if you fooled me once,
shame on me if you fooled me twice
you´ve been a preety hard case to crack
I should´ve know better but I didn´t
and I can´t go back...
Oooh, life goes on,
and its only gonna make me strong...
Its a fact, once you get on board
say goodbye cuz you can´t go back...
Oooh, its a fight,
and I really wanna get it right
where I´m now, is my life before me,
Got this feeling that I can´t go back....


Marina
Na Božićno jutro sneno i hladno
u kaputu očevom
malčice prevelikom
došao sam na njena vrata
da joj kažem baš da odlazim.
Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
imala je oči boje vena,
boje vena, boje dunava...
A ja, ja ne mogu bez nje
Bože, Bože spasi me...
Uuuu, ne mogu bez nje
Bože, Bože spasi me....
A ja, ja ne mogu bez nje
Bože, Bože spasi me...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



free image hosting hosted images

free image hosting



I'M Looking For A Thug... Words

I'M Looking For A Thug... Words


image hosting file hosted images

image hosting file



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words


Gif Flower Images

Gif Flower Images


Gif Flower Images

Gif Flower Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Gif Heart Images

Gif Heart Images



Images for your blog codes

Images for your blog



Image hosting codes

Image hosting



Pink Glitter Wiltng Rose Decoration Images

Pink Glitter Wiltng Rose Decoration Images



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


image hosting file hosted images

image hosting file





subota, 02.06.2007.

Live right now, just be yourself. It doesn´t metter if it´s good enough for someone else.....

Naučila si živit, tico bijela
Od svakoga ne primit ruku pomirenja...
I počinješ razumit prvi puta
Da jedno smo na vani, a drugo smo iznutra...
Hodaj! Nebo strpljive moli...
Hodaj! Možda se ipak sve u dobro pretvori....
I tko će to izvagat svaki puta
Koje riči vratit, a koje ćeš progutat?
I straj te izgovorit nakon svega
Da godinama živiš s nekim koga neznaš...
Hodaj! Nebo strpljive moli...
Hodaj! Možda se ipak sve u dobro pretvori....
Zašto nosiš oblak iza lipok lica?
Viruj, bit će sve uredu, i za svako slovo
Ti ne traži krivca u sebi il u meni......
U svemu, jer slomit će nas to...
Hodaj! Nebo strpljive moli...
Hodaj! Možda se ipak sve u dobro pretvori....

Hello ljudi..... Evo da vam se javim malo. Nacionalni su iza nas i da vam iskreno kažem, nije uopće bilo tako strašno koliko su nas strašili... Ma ja ne bi bila ja da nisan se malo zeznula u zaokruživanju ali baren znan da je onda sve u redu z manun, da se nisan promijenila...nut I tako.... Za hrvatski smo imali 2 sata i ja san umirala od dosade. Ispit se riješi za nekih 40-50 minuti a moraš čekat da projde točno 2 sata u minutu. Peko i ja smo svako malo umirali od smijeha jer smo sjedili jedan nasuprot drugog... Morete zamislit na ča je to zgjedalo... Za matematiku mi je va prvon dijelu malo vrimena falelo ali san se na drugon dijelu vrnula svojoj dosadi.
Dolazi kraj školske godine i ja san tek sad počela učit. A bolje ikad nego nikad, znaju reć ali vjerujte mi ni tako. Ipak san se na kraju lipo zvukla iz najvećih problema pa sad ide nekako. Ipak iman više sriće nego pameti...
Pa da malo prokomentiran naslov... Va zadnje vrime san primjetila da se ful puno ljudi počelo mijenjat, neki na boje neki na loše. Malo me razočarala činjenica da su to ljudi za koje san mislela da znan se o njimi a kad tamo.... Ja se ipak nadan da e to samo privremeno ludilo i da će se vrnut oni onakovi kakove ja znan. Pa moj savjet van je da se držite mog naslova ako želite imat svoje ja i bit poštovani u svojoj okolini. Ne dopustite da vas male sitnice maknu s vašeg puta....
kiss od mene

- 20:28 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.