Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

nedjelja, 26.06.2005.

Jedno

ne pamtim dan ... kada postala sam ti ... ne pamtiš noć ... kada postao si ja ... jedno kraj drugog ... istim korakom ... jedno kraj drugog ... ... jer ti si samo zato ti ... da vidim u tebi sve što o sebi znam ... jer ja sam samo zato ja ... da vidiš u meni sve što si bio sam ... ... pogledaj me ... kako sličim na tebe ... pogledaj se ... kako sličiš na mene ... jedno kraj drugog ... istim korakom ... jedno kraj drugog ...


Meritas i ova stvar. Genijalno iskreno.
Ide na repeat.

- 15:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter