Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

subota, 21.05.2005.

ˇ

Nekakva prehlada me ćopila pa sam zakovana za krevet i one balave maramice uz hrpetinu vitamina i čaja na litre. Sad su došle i jagode na meni, što me posebno veseli : )
Ali ne one gigantske, bezukusne, savršeno bljutavog okusa već slatke ko prave jagode : ) Mislim da čak postoji i blog na tu temu?!

Čudno je kako se nekih ljudi sjetimo iako nam ne nedostaju. Jednostavno su tu negdje. Prije su vjerojatno bili važan dio života, sada su samo kontakt u mobitelu i usputno “bok” na ulici... Čak ni ovo posljednje. Vrijeme.
Onda vrtim film nazad, vraćam svoje postupke, kopam po dnevniku da se vratim na tadašnje stanje, čitam razmišljanja i postavljam si na tisuće pitanja od kojih je najčešće pitanje gubitka vremena. Što ako je to bio samo gubitak vremena? Kažu da iz svega nešto naučiš, da ti svako iskustvo donese nešto korisno i dobro, poznanstvom si bogatiji za jednu osobu ali.. za to vrijeme tvoj život se mogao odvijati negdje drugdje? Ne znam.
Znam da ovo nešto znači, prije je značilo sve, sada više ništa...:

Zakomplicirao si stvar
...
Možda ti jednom oprostim
Ne traži da zaboravim

Laku noć gospodine
Još samo jedno pitanje
...


Apsolutno i relativno ništa. Aventura i crna majica sa bijelim rubom koja je tu večer bila presudna, podnožje mosta, livada od Snickersa i plave fotelje prolivene Pagom od ananasa. Slobodna nedjelja, lizalice veličine limuna, čik-pauza i crvena ruža. Neno Belan i klapa More: Srce od leda.

Sada je to kovrčava plava kosa, kava Anamaria, traperice na trapez i bijela kava nedjeljom ujutro. Razbijeni stolić u blagavaonici, trke motorima. Bez neke velike razlike.

Životi se jednostavno ne poklapaju.

- 15:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter