Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

srijeda, 11.05.2005.

Do pola

“Everything you think you know baby, is wrong
And everything you think you had baby, is gone

Garbage, of course!

Nakon male stanke evo me nazad. Prilično novosti, a opet ništa preimpresivno da to posebno izdvojim. Ispiti, rokovi, predrokovi... e da, kad sam već tu, danas došli rezultati informatičkog kolokvija i ponosna sam bila kad sam na listi snimila svoje nove dvije petice! To je onih 100% kojih sam ti rekla Samanthice : )

Od posla još ništa, nijednu od nas pet cura koliko nas je ukupno bilo nisu kontaktirali, valjda će kroz ovaj tjedan. Zapravo, volim raditi samo da mi nije monotono, da nisam u nekakvoj rutini... Daleko od toga da mi je život monoton, ali kad sam u muvingu i strci, uživam jer se osjećam prije svega korisno. Čak i ne razmišljam toliko o lovi, što je danas pomalo neshvatljivo jer s obzirom na 2.000 kn koje su mi sjele neki dan na račun... još nisam stigla potrošiti ništa konkretno (znači jedino za kavu, hamburger, žvake uvijek ima vremena).

Jednostavno nemam vremena za šetnju okolo po gradu i šopingiranje neko veliko. Ako kupujem, to mora biti na brzinu ali opet izbirljivo do bola : ) To je sve skupa otišlo toliko daleko da sam neki dan primjetila na predavanju Cosmo, unutra jednu predivnu haljinicu koja sliči jednoj koju već imam i poslala prijateljicu (kojoj je bilo usput) da pita imaju li moj broj, ako imaju da ostave ispod stola i da ću ja doći po nju : )))

Da... razvila sam slike sa koncerta onih koje pratim prije nego su se obogatili, slike iz Zagreba i sa faksa, tako da sam se čitav dan gušila gledajući ih... strašno.

Za kraj mog nesuvislog blebetanja pozdrav ekipi s moje lijeve strane i znajte da vas svaki dan čitam!

- 21:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter