Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

utorak, 03.05.2005.

Smeće ipo!

Evo što mi se mota cijeli dan po glavi, line iz "Metal Heart" - novog, neponovljivog Garbagea čiji je album još vruć u music shoppovima Zagreba :)


I wish I had a metal heart
I could cross the line
I wish that I was half as good
As you think I am



Usput, sutra me čeka razgovor za posao, pa... vidimo se!

- 17:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter