Linkovi
Ajmo malo reklama koje život znače...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zatim mjesta koja ja posjećujem:

Best station

Skinite si najljepši screen saver, desktop look

Najave hip-hop događanja u nas i okolo

Pratim ih prije nego su se obogatili



Zasad čitam njega jer je izvrstan,

njega jer mi otkriva svoj neiskvareni svijet

nju jer mi svaki put ukaže na nešto novo i lijepo,

s njom dijelim osobinu nemogućnosti nalaska "onih pravih" cipela i studentske brige:)

a ova žena ima što reći svijetu...

A ostali.. ako smatrate.. javite se! :)

all in all

srijeda, 30.03.2005.

Znam da znaš, da on zna, ona zna

Koliko puta u životu čovjek može poluditi na onu foru da ti netko kaže i zaintrigira te do bola, dok ne poludiš, ali ti kaže da će ti to reći kad za to dođe vrijeme?
To se nekako uvijek dogodi u najboljim trenucima života, pa tako i meni.

Tako je bilo i večeras. Večer uoči mog odlaska u Zagreb. Ništa posebno me tamo ne čeka, ide se u manjoj ekipici, meni dragom društvu u posjet Saboru i lagani shopping po metropoli. Malo za promjenu klime, grada pa bar na jedan dan.
I onda ono standardno: ja znam o njemu ono što ti ne znaš, tiče se njega, reći ću ti kad za to dođe vrijeme. Uloge su se promijenile ali princip je isti.
Za očekivati je da ja sad budem smirena jer za živciranje nemam razloga?!
Svašta...
Da citiram frenda "Glupi ljudi, još gluplji događaji..."

;)


- 22:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ponajprije mjesto gdje se odmaram, iznosim svoja mišljenja, razmišljanja, dileme i kratak osvrt na sve što se provrti ispred mojih očiju toga dana :)
Kaže moja prija: "Svašta-nešto" :)

Statistiku sam voljela u srednjoj:
Free Website Counter
Free Website Counter