< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

.........................

MySpace images

MySpace images



free image hosting

free image hosting






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogovi koje posjecujen

Lady B.
zaja
mistique & ivon@
krvopija
Anamafia..:)



evo rici mojih najdrazih pisama..


Linkin Park


In Pieces Lyrics




No More Sorrow Lyrics




Valentine's Day Lyrics




The Little Things Give You Away Lyrics




Given Up Lyrics


P.O.D



Alive Lyrics




Will You Lyrics




Rock The Party Lyrics




Boom Lyrics

utorak, 23.01.2007.

evo nakon dugo vremena cu opet napisat post..a razlog zasto dugo nisan pisa je to sta mi se nije dalo nista pisat..:)..upozna sam dosta ludih ljudi u ovih par miseci dok nisan nista pisa..uglavnom su raperi..roflsmijeh.za zimske praznike san bia u slavoniji kod babe i dide u cepinu..bilo je stvarno dosadno..a brigita moja najbolja prijateljica je isto bila kod bake u jednom selu koje je udaljeno oko 30 kilometara od cepina..i nismo se ni jednom vidili..nono..aj necu vise o tome pisat..za novu mi je bilo katastrofa..najgora nova u zivotu..to netriba ni spominjat..na polugodistu nisan ima ni jednog topa..roflsmijehthumbup..to je dobro..skola je opet pocela..rolleyes..treba bacit bombu na nju..eeeee..i da..pocea san ucit break dance!!..smijehsmijehsmijehsmijehthumbup..ide mi dobro..a vjezban ga sa zajom..smijeh..ove subote mi je bilo odlicno..upozna san par odlicnih ljudi..omaxa..rupica..zanu i tonia..a malo san upozna i Skilla..ja i on smo pokusavali razbit bocu od pive sutajuci ju od bankinu..al nikako da se razbije..roflsmijeh..al nea veze..u nedilju smo isli na biljar i zabavili se..meni je bilo dobro..sad neznan za njih ostale..a bili smo zaja..omax..ja..zana i toni na biljaru.. ee i omax..morat cemo ponovno na biljar!!!!!!!! moramo odigrat revans.. evo dumina je trazila da i nju spomenem u ovom postu pa evo rec cu i o njoj nesto..nju san upozna preko msn-a..iz murtera je..i manekenka je..ma ona je luda..roflsmijehthumbup..eto tako ljudi..iden ca..dosta pisanja..stavit cu van slike..od par lipotica..

moja najbolja prijateljica..Brigita..najbolja zenska na svitu..
Image Hosted by ImageShack.us

Ivana..nju malo znan..
Image Hosted by ImageShack.us

i Tajana..nju znan samo iz videnja..
Image Hosted by ImageShack.us

inace njih tri su prijateljice..
eto ljudi..aj uzivajte!!!!!..Adioooooooooooo!!!!!! wavepartythumbup



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.