listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

.........................

MySpace images

MySpace images



free image hosting

free image hosting






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogovi koje posjecujen

Lady B.
zaja
mistique & ivon@
krvopija
Anamafia..:)



evo rici mojih najdrazih pisama..


Linkin Park


In Pieces Lyrics




No More Sorrow Lyrics




Valentine's Day Lyrics




The Little Things Give You Away Lyrics




Given Up Lyrics


P.O.D



Alive Lyrics




Will You Lyrics




Rock The Party Lyrics




Boom Lyrics

utorak, 10.10.2006.

evo da van nesto napisen..a neznan sta bi pisa..:D--evo cuja san par pisama od bullet for my valentine..i pisme su stvarno odlicne..a najbolje su mi Hand of Blood i 4 words to choke uponthumbupthumbup..za 10 dana mi je rodendan..ajme kad ce to vise..smijehthumbup..
u mojoj skoli je stvarno ludnica..neki ce vec letit iz skole zbog neopravdanih!!
eto neda mi se vise pisat..aj ljudovi uzivajte!!!!

Adiooooooooossssssssssssssss!!!!!!smijehpartypartythumbup



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.