listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

.........................

MySpace images

MySpace images



free image hosting

free image hosting






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogovi koje posjecujen

Lady B.
zaja
mistique & ivon@
krvopija
Anamafia..:)



evo rici mojih najdrazih pisama..


Linkin Park


In Pieces Lyrics




No More Sorrow Lyrics




Valentine's Day Lyrics




The Little Things Give You Away Lyrics




Given Up Lyrics


P.O.D



Alive Lyrics




Will You Lyrics




Rock The Party Lyrics




Boom Lyrics

nedjelja, 08.10.2006.

evo opet novi blog..:))

onaj stari sam izbrisa jer je krvopija sve zivo uneredila..nema veze evo novi blog..predstavit cu se ponovo.. zovem se hrvoje, zivim u sibeniku. idem 2 razred kuhara..od glazbe slusam Rap, hip hop i numetal. od rapa najvise slusan Eminema, D12 i T.I. pa onda sve ostalo..od hip hopa slusam 50 centa, snoop dogga, XZIBIT-a, i onda ostalo..
od numetala Linkin Park(moja najdraza grupa!), malo slusam i Limp Bizkiti malo, malo deftonese..
moji najdrazi prijatelji su:

Lady B...ona je prava prijateljica uvjek je tu kad ju nesto trebam..puno puta mi je pomogla..zenska je stvarno odlicna! o njoj mislim sve najbolje..ma ona je najbolja prijateljica na svijetu!..thumbupthumbupsmijeh

zaja on je isto odlican prijatelj..uvik je za zajebanciju..on je skoro moj susjed..ide u tehnicku skolu..ta skola je odma pokraj moje..slusa rap i hip hop..thumbupthumbupsmijeh

mate c., ivan e., tome m., luka b., roko j. a ovo su i moji ostali prijatelji..isto su dobri..oni se samo zajebavaju..nema kod njih ozbiljnosti..hehe..smijehthumbup..a usput idu smenon u razred..

eto dosta za prvi post..

aj ljudi zivili!!!!!! uzivajte!!!!! adiosssssssss!!smijehpartythumbup



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.