ajjj a i ja sam glupa :D

kakm sam mogla nešto mislit s onim likom...bilo puno detaljčića u subtu...htjeo da zabrijemo...ja ga odjebala hehehe...loool šalim se
dobila iz ispita 5,izbjegla ispitivanje...jer sam vrlo snalažljivo biće
i malo ovak,malo onak shvatila da volim svog ljubija najmedenijeg cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
jedva čekam jedan specifični datum...ofkorssss i ljeto....c ya alll

cerekLuV yA @LLcerek

utorak, 13.03.2007. u 13:43 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


-moj život...biti ču anonimna...tako da mogu pisati u detalje a da neke osobe nebi saznale ...


Music box :D









Me...


-cura
-teenagerica
-volim svu mjuzu(od punka,do metala,rocka,alternative do pop-a)
-volim izlaziti van
-previše sam vremena na kompu
-brineta
-zelene oči
-šminkerica
-volim...malibu-sprite :D
i tako čitaj te me...komentirajte ali ne komenatari tipa
EJ CURO KI$$ posjeti moj blog dođi komentirat'

-te komentare brišem


by:Lost Fairy



What goes around...comes around..