Učenici!

GRYFFINDOR:Image Hosted by ImageShack.us


UČENICI:

Fleur Luna Delacour!
Image Hosted by ImageShack.us


Dona Dolores Brider!
Image Hosted by ImageShack.us


Mary Kate Hens!
Image Hosted by ImageShack.us


Malo drukčija slika!

Hermiona Granger:
Image Hosted by ImageShack.us


Malo drukčija slika!

Jessica Lilly Diggory:
Image Hosted by ImageShack.us




SLYTHERIN:

Image Hosted by ImageShack.us


Britney Honor Delacour:
Image Hosted by ImageShack.us


Samantah Lilian Anntasis Bellison Dark:
Image Hosted by ImageShack.us

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari YeS/No?

design by: Rossel Maria Duff!!<

kostur by× BloG MasteR ×

Opis bloga

Story of my witch..
***

Pravila:
hmmm..
Da počnem..
-ne želim neka sranja
po blogu kao šta su
neka kritiziranja!
-Možete dati svoj prijedlog!
-Ovaj blog pišem iz
zafrkancije!
-Neču više od 20
komowa da upoće vidim!!
NEČU DA SE ŽALITE NA
OPISE...Ako nije dovoljno
molim Vas nemojte se puunoo
žalit napišite što nevalja..
NEČU PISAT
POST ISPOD 100 KOMOWA!!!!!

smijeh


Ovdje če biti likovi iz moje
škole (moje najdraže lipotice)
a slika če biti o poznatim
glumicama/pjevačicama..=)

Hvala!! smijeh

Evo malo da slušate musicc..



Free Music

Free Music



Free Music

Moji likovi:

Me!:
Image Hosted by ImageShack.us


Ovo sam ja..Ja sam jako vesela
znam razveseliti ekipu kada su tužni..
uvjek se smijem..
i uvijek sam vrckasta..
Uzorna učenica koja brzo
pamti i sluša..hh
Volim zezati Grivu s mojom
naj. prijateljicom Fleur Lunom Delacour..

Ako želite saznati još više o meni
detalje imate u prvom postu...
kiss

My friends!
Fleur Luna Delacour:
Image Hosted by ImageShack.us


Cura je super! Ujedno i moja
najdraža prijateljica u Hogwartsu!
Ona mi je cimerica..<3
Ona je kao i ja 4. god..
Nas dvije smo kao sestre!..
Zna se našalit, i super
se slažemo oko experimenta!


Britney Honor Delacour:
Image Hosted by ImageShack.us


Cura je zakoon!!..zabavna i uvijek
zna popričat sa tobom!..Lunina seka..
Ona je poluizvanzemaljka
pa se čini da je starija nego što
izgleda..on je na 1. god..!!
Brit kizZzZ!

Moja seka Marcella Hilary Duff:
Image Hosted by ImageShack.us


Moja malla seka..ona je lijepa
i uvjek je tu kad mi nešto zatreba..
cura za 10!!..Seka Volim te...
<3..1. god u Slytherinu!

Gruber Furress McCliun:
Image Hosted by ImageShack.us


Moj najdraži polubrat!!
Uvjek je tu kad mi nešto zatreba..
Spreman pomoči u svakoj neprilici.. :)

Alienor Honor Tyler
Image Hosted by ImageShack.us


Cura je OK!!..Jako lijepa
i jako dobra..uvijek je tu
..mwA

Dona Dolores Brider:
Image Hosted by ImageShack.us


Cura je super!..vesela
uvijek tu kad ti nešto
zatreba..ma sjatko moe!
vesela..i jakoo lijepa i
zgodna!!..luda pomalo..zna
se ludirati samo tako curo!!

Tom Mares Hihrof:
Image Hosted by ImageShack.us


Najbolji dečko na svijetu!! Ujedno i moj dečko..
Super osoba..Uvjek je tu kad trebam..Nemam riječi..
<3

Mary Kate Hens:
Image Hosted by ImageShack.us


Cura za party!!..go go Kate!
hh..cura mi je naj prija kao i Luna!!
..moja cimerica!
ma super je ona..jakko je zgodna..
aww..kiss njoj!

Hermiona Granger:
Image Hosted by ImageShack.us


Naša meta za zezanje..hh
no cura je ok!..tj..super..
zna se našalit!..
Još je trebam upoznati,
no sigurna sam da čemo
se slagati..Moja cimerica!.. ;)

Samantah Lilian Anntasis Bellison Dark:
Image Hosted by ImageShack.us


Cura je jako dobra..iznanađuje
me iz dana u dan..super cura..
Ann Kiss..<3..4. god u Slytherinu..
Pusa*

Jessica Lilly Diggory:
Image Hosted by ImageShack.us


Wee..napokon je ona došla za opisivanje
da napišem nešto viška premalo je..
jer je cura tako vesela opušta situaciju..
ma naj mi je..CURO kiss!!!
p.s moja cimerica....

MOJI RODITELJI:

Mama Rebeling:
Image Hosted by ImageShack.us


Tata Robin!:¸

Image Hosted by ImageShack.us


Od njega sam nasljedila vrckanost..xD


četvrtak, 29.01.2009.

Početak-Sve o meni i mojim dragim osobama..

Ja sam Rosel Maria Duff..Zovu me Rosse!..imam 14 god. da skratimo idem na 4. god. u Hogwarts!..U Hogwartsu sam upoznala dosta prijateljica, koje su mi jakoo drage..cerek..
Pogotovo mi se svidjela Luna Delacour!..a i njezina seka poluizvanzemaljka (lol)nut Britney Honor Delacour..Njih dvije su superr!!...Cure Kiss!..Ja sam metamorfomagus tj. mogu mjenjati izgled po želji pa me Luna i Brit nikad skoro ne prepoznaju... :)..čudno ha?..ali nije čudno u mom svijetu!..Ima sovu ''Lula'' (jer nije baš sva svoja..Kad nosi pismo zabije se uvijek u moj tanjur)..Imam psa ''Paris'' (jer je jakoo lijep)..aww..sova je s menom a psić je ostao kući (malo je prezaigran a i radi seke sam ga ostavila)..

Moja obitelj:

Mama mi se zove Rebeling!...ona je isto metamorfomagus..
Od nje sam to naslijedila! Ona je polu muškarac (kad je ljuta onda se taj proces dogodi na 10-tak min)..samo da skratim moja obitelj je pomalo čudna.. smijeh

Moj tata se zove Robin!..on je učitelj magije u Slytherin..
Inače je jako dobar učitelj..nas dvoje se jako rijetko viđamo..
Pa neki put ako ima vremena pokaže mi nešto ako mi nije
jasno..rolleyes

Moja seka..Ona se zove Marcella Hilary Duff..ona je moa
malla seka..ona je u 1. godini na Slytherinu..tako da je ona s Luninom sekom godišnjakinja, nadam se da če se dobro slagat(eh da Lunina seka je poluizvanzemaljka pa čini se da je starija)..pa če joj moj tata predavat magiju u 2. godini..sis držim ti fige!!

Imam još punoo stričeva, ujaca i rodbine ali neču sad o tome!

Jedva čekam predavanja u Hogwartsu!..
I zezati profesore!!..aww


Ovo sam ja:

Image Hosted by ImageShack.us



| ..Avada Kedavra.. (158) | ..Levicorpus.. | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.