< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

sLiKiCe Od rObErTa pLaMtA i LeD zEpPeLiNa:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
a slušoj,o svemu pomalo....o životu (koji je SrAnJe),
o NoJbOjIm GuNsImA,o ljubavi....itd....ma o puno lipih stvari..... =)

Moja abecedaaaaaa...... =)

A-anarhija,e to je životyes
B-boxer,amo nekome razbit facunut
C-cikla,obožavan jewink
D-duff,jedan od boljih gitaristasmijeh
E-engleska,nebi volila tamo živitno
F-frane,moj ludbrat
G-guns n` roses,najbolja grupa na svitu!yes
H-hrvatskahrvatska
I-izzy,ritam gitarista iz Gunsa
J-jamajka...hm,neman komentarasmokin
K-kurt cobain,e to je bia pravi ćovik naughty
L-lovre,tip iz splitadead
M-marija,marina,marijana,zakon ženske!thumbup
N-nesra,no comment!zaliven
O-Oz,zakon serijagreedy
P-pašteta,bljakkkkk!nono
R-reggae mjuzasmokin
S-slash,nojboji gitarista thumbup
Š-šime,ružno ime headbang
T-toni,moj rođak iz ST-a party&smokin
U-umobolni ljudi,a ima ih puuunooolud
V-vukasović,jedon iz KŽ
Z-zvone divovski,zvone m.
Ž-žirafe,beštije sa veelikin vratinama

all about me

ime:državna tajna
prezime:europska tajna
godine:svjetska tajna
ljubav:imam li dečka? zavisi tko pita...
volim:jednog _ _ _ _ _ _ _,Gunse,Slasha,crno,starke,marte,
prijatelje/ice,sve vezano uz rock i još puno tega...
mrzim:školu i sve vezano uz taj pojam,lažljive i hvalisave ljude,
rozu boju,paris hilton itd...
moji prijatelji:Iris,Marina,Hani,Laura S. i Laura V.,Nensy,
Arsen,Rume,Lovre,Gazo,Damo,Dea,Nela,Marko F.,Lucija,
Deniz,Toni,Marija,Anita P. , Irena,Antonijo,Ena itd...
eto,neznom ca ću vej napisat o sebi,ma vo je dosta...smijeh
slušam: GUNS N` ROSES
AC/DC
ROLLING STONES
LED ZEPPELIN
RED HOT CHILI PEPPERS
BULLETFOR MY VALENTINE
BLACK SABBATH
IRON MAIDEN
LINKIN PARK
METALLICA

ponedjeljak, 24.09.2007.

....ne.....išla mi je ća palačinka moja najdraža....cry

ajme neeeee....moja najdraža palačinka je išla ća....ne.......cryživot je sranje.....ca ću jo sad bez nje....kako je užasno u autobus bez nje...koda da niko fali....misto na kojem je ona sidila sad je prozno i kal pogledon to misto odma se nje sitin,moje najdraže palačinke Laure...crycrycry....jedva cekon da opita dojde....a ko će to cekot?!!....ajme Laura vroti se ća na Vis...fališ mi užasno....punoooooooooooooooooooooooooo!!!crycrycry
Volim te palačinko moja....šmrc....cry...

- 22:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>