< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga

sLiKiCe Od rObErTa pLaMtA i LeD zEpPeLiNa:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-29
a slušoj,o svemu pomalo....o životu (koji je SrAnJe),
o NoJbOjIm GuNsImA,o ljubavi....itd....ma o puno lipih stvari..... =)

Moja abecedaaaaaa...... =)

A-anarhija,e to je životyes
B-boxer,amo nekome razbit facunut
C-cikla,obožavan jewink
D-duff,jedan od boljih gitaristasmijeh
E-engleska,nebi volila tamo živitno
F-frane,moj ludbrat
G-guns n` roses,najbolja grupa na svitu!yes
H-hrvatskahrvatska
I-izzy,ritam gitarista iz Gunsa
J-jamajka...hm,neman komentarasmokin
K-kurt cobain,e to je bia pravi ćovik naughty
L-lovre,tip iz splitadead
M-marija,marina,marijana,zakon ženske!thumbup
N-nesra,no comment!zaliven
O-Oz,zakon serijagreedy
P-pašteta,bljakkkkk!nono
R-reggae mjuzasmokin
S-slash,nojboji gitarista thumbup
Š-šime,ružno ime headbang
T-toni,moj rođak iz ST-a party&smokin
U-umobolni ljudi,a ima ih puuunooolud
V-vukasović,jedon iz KŽ
Z-zvone divovski,zvone m.
Ž-žirafe,beštije sa veelikin vratinama

all about me

ime:državna tajna
prezime:europska tajna
godine:svjetska tajna
ljubav:imam li dečka? zavisi tko pita...
volim:jednog _ _ _ _ _ _ _,Gunse,Slasha,crno,starke,marte,
prijatelje/ice,sve vezano uz rock i još puno tega...
mrzim:školu i sve vezano uz taj pojam,lažljive i hvalisave ljude,
rozu boju,paris hilton itd...
moji prijatelji:Iris,Marina,Hani,Laura S. i Laura V.,Nensy,
Arsen,Rume,Lovre,Gazo,Damo,Dea,Nela,Marko F.,Lucija,
Deniz,Toni,Marija,Anita P. , Irena,Antonijo,Ena itd...
eto,neznom ca ću vej napisat o sebi,ma vo je dosta...smijeh
slušam: GUNS N` ROSES
AC/DC
ROLLING STONES
LED ZEPPELIN
RED HOT CHILI PEPPERS
BULLETFOR MY VALENTINE
BLACK SABBATH
IRON MAIDEN
LINKIN PARK
METALLICA

četvrtak, 02.08.2007.

I love party & smokin

Alo svitu,nismo se culi od..jucer,hahahasmijeheek...ca imo kod vos?kod mene ništa nova...winkevo opet malo gluposti...zujo
TOP TEN
izgovora za roditelje...yessmijeh
1.Idem spavati kod prijatelja/ice.rofl
2.Učit ću s prijateljem/icom.nut
3.Otkazan je roditeljski,razrednica se razboljela.mouthwash
4.Bio/la sam taj dan u školi,gledao/la si pogrešnu rubriku.(neopravdani satovi)yes
5.Nisam pušio/la,pa ti znaš da mi se cigarete "gade".smokin
6.Nije to bila moja cigareta,pridiržavao/la sam je prijatelju/ici.nono
7.Sve vrijeme učim,strip sam tek sad uzeo/la.smijeh
8.Nisam visio/la na telefonu/netu,sigurno imamo dvojnika..eek
9.Nemam ništa za zadaću,profa nam je zaboravila dat.wink
10.Bacili su suzavac u disko-pa nisam mogao/la krenuti ranije.cool

Ha,ha,ha....koji izgovori...smijehnut
Evo sad malo cr@zy&love SMS..zujo
-volim kad ne biraš mjesto ni vrijeme,kad si samnom dan i noć,kad me neprestamo promatraš,kad me diraš tamo gdje se palim...Tvoj TV.dead
-gledam mjesec vidim tebe,gledam sunce vidim tebe,gledam zvijezde vidim tebe,daj molimte pomakni se!yes
-nekada je teško naći rijeći,jer onih pravih tako je malo,da shvatiš da mi je do tebe stalo!cerek
-svu moju bol izliječio bi jedan poljubac tvoj...kiss
-ti sanjaš da si nebo plavo s jednim oblakom bijelim,a ne znaš da sam taj oblak ja i da te želim srcem cijelim.eek
-dok gledam dijamant kako vječno blista,pitam se zašto naša sudbina nije ista?!al` onda se sjetim tebe i shvatim da takav dijamant imam pored sebe...kiss
-otkad je moj pas upoznao tvog psa stalno pati...što kažeš na to da budemo humanitarni i da im namjestimo spoj?dead
eto svitu,neznom ca bi vej napisala...cujemo se i komentirojte...yesala poZzZzZz!!!mahmahmahmahmahwavewavewavewavewavepoZzZ NOJBOJOJ EKIPI SA VISA....ĆAOwave

- 23:38 - Komentari (48) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>