x...Desing By: Andrijana...x Schkola - Mali molitvenik - Blog.hr
mmmm... sexy
Images for your blog

Images for your blog

Spaljena
Kao i uvijek spaj+ljena:headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludlud

Mali molitvenik

x...03.09.2007., ponedjeljak...x

Schkola

Eh da ljudowi moji... Škola,danas prwi dan,pobjechi... Da bar! Owo su mi prwi praznici koji su mi definitivno prekratko trajali.Nisam stigla obawit ni jedan poschten shopping!!!Al nakupala sam se na Rabu,zamrzila dio jakopeca...
Swe u swemu...Supach ljeto.Ošišala sam se (ne na čelavo) na skroz kratko.
A poschto sad moram gibat (oplakivat praznike) pozznut chu was i poslat vam pusacha!
For;
Ivanacrycrycry
Lucijacrycrycry
&
Steffycrycrycry
And;
Sebastian
&
Ivan
WIDIMO SE IDUCHE GOOOODINEEE!!!!
Sopho;



- 10:01 - Talk To Me... [11] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Molitva i slike svetica...
A bit bout me

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Ime:Steeela
Prezima:Husssh
Nadimak:ne postoji....
Frendice:Ma sve su malo sjebane...al Peggy je bash ock!!!Just kiddin...Kisses to Sasa,Mare...
Razlozi zasto se ne ubiti:Josh nije zavrshila zabranjena...
Hobby:Muchenje ljudi,živciranje staraca...


Free Counters
Free Counters


Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006