x...Desing By: Andrijana...x Molitve nashe - Mali molitvenik - Blog.hr
mmmm... sexy
Images for your blog

Images for your blog

Spaljena
Kao i uvijek spaj+ljena:headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludludlud

Mali molitvenik

x...27.03.2007., utorak...x

Molitve nashe

Zdravo profesore,nemilosti puna.Pishtolj s tobom.Blagoslovljen ti medju profesorima.I blagoslovljen plod ruke tvoje-pet.Sveti imeniće,majko ocjena moli za nas profesore.Sada i na ćasu samoubojstva tvojeg.
AMEN

MA lijep dan...Ma u ku***...Bash sam si mislila kak su mi neki ljudovi simpa...Dajte zamislite ovo:Tea i Karla su se naljutile na mene zato kaj im nisam dala Pringlese....MA nek crknu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svetice:Image hosting

Image hosting



Nash križ:MySpace

MySpace



No a da...Danas sam imala sjeban dan...Ali proradili su mi simsi!!!!!!!
E danas ću kissat:Sabukisskiss
Karlukisskisskiss
Sasu:wavekiss
Tenukisskiss
Ana-Marijukisskisskiss
Marekisskiss
Lorykisskisskisskiss
...................................

Pozzovi idu: Mimijuwavewave
Iggijuwavewave
Mateuwavewave
&Jaxythumbupthumbup

I sve ostale:kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

- 13:28 - Talk To Me... [14] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Molitva i slike svetica...
A bit bout me

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Ime:Steeela
Prezima:Husssh
Nadimak:ne postoji....
Frendice:Ma sve su malo sjebane...al Peggy je bash ock!!!Just kiddin...Kisses to Sasa,Mare...
Razlozi zasto se ne ubiti:Josh nije zavrshila zabranjena...
Hobby:Muchenje ljudi,živciranje staraca...


Free Counters
Free Counters


Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006