ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

zajebancija

nesto malo o nama...........

cerekNINAcerek
datum rodenja: 06.01.1990
skola:zuta gimnazija...obrtnicka
zivim: na SNK
volim:
moe tatto,svoj rozi mob,bijeli walter,
sminku,svoju crnu kosicu,
svoju sobu i kjevet,izlaziti,sprdati sebe
i druge ljude,pivo,tjesteninu,salate,voće,
kupovati,putovati,spavati,nakiti,
frankopan...kaf...obozavam ga...
svoju obitelj,svoje kerove...LUPKA i AIKA,
svoje prijatelje,zivotinje,sjenjak,iskrene,
otvorene ljude......i još punoOo
toga..
ne volim:
kad me netko zove nikolina,
dvolicne ljude,umisljene kucke,
prevare,svoju skolu i pojedine ljude iz
razreda,lazi,ogovaranja,profesore,
prepotentne ljude,meso,zuto zlato,
borbase koji stoje na vratima i pustaju
sam zenske koje izbace sise...
ulizivanje,kad osoba nema svoje JA,
povodljive ljude,pedofile...(sve ih treba poubijat),
dinamo,drske ljude,......a najvise od svega prezirem
2 zenske osobe kojima zelim ...sve najgore u zivotu...
izlazim:
preko tjedna u frankopan i na sjenjak
a vikend...tvrda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
majne bivsi bojfrend i aj :P


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

D3NIS and M3 and ĐUKA and KOMPIĆ


NATASHA
datum kad se rodila blesava natashica:::31.01.1990
skola koju pohađam(al ne zadugo)::::ĐURO,ŽUTA GIMNAZIJA il obrtnicka...frizerka i sada trgovačka lol
živim:::SNK
volim:::PJEVATII,PLESATI,SVOU STARU,BRATA(al samo mlađeg....heh),izlaske,alkohol,
plašit malu djecu na SNK,SVOU NINU,
SVOjU SeStRiCnU NIKOLINU__nju obozavam,...IsKrEnE PrIjAtEljE
cajke...i tak puno toga..neda mi se vishe pisat
nevolim:::UH...LAZI,DVOLICNE LJUDE,
OSOBU KOJA MI JE UPROPASTILA ŽIVOT, i to e to...
možete me naci::::NaRaVnO U tVrĐi, .NA MSN-u,I KOD KUCE buaha
et to bi bilo sve hehe kissss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA U N0V0M IZDANJU....heheh (NATASHA)



eee eo msn--ak neko nema... natasha-017@hotmail.com

a ninu mozete nac na fucking hebenom chatu .... bwahahahhahaha(kes) sry nina hehehhehehe ma sad ce i ona imat msn pa cete ju moc zahebavat heheheh

natasha mal si se sjebala....imam ja msn ... nina_snk1710@net.hr...... sad me nema vise na hebenom chatu...natasha je cesce tamo..svađa se s klincima....ehehehehehe...kisss nato.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
CECA AND ME

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
VESNA AND MONIKA :::obozavam ih::::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
INES MOA NAJLEGICA IZ RAZREDA OBOZAVAM JUUUU VOLIM JAAKOO


Free Image Hosting at www.ImageShack.usMARIJA PRELUDA CURA ISTO JU JAKO VOLIM TU JE ONA I NJEN DRAGI GREKSA ONI SE JAKO VOLE VECH puno0 god.cerekcerekcerek



Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAPRAVILA MALA JELENA BAS JE SLATKO HEHE MA LOLIM I JA NJU kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO JE MATEJ MENI JAKO DRAG DECKO PREISPRAVAN JAKO GA LOLIM kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.usKOLARICA OBOZAVAM JU ISLE SMO ZAJEDNO U OSNOVNU ZNAMO SE OD 6.god.I JOS SMO SI SUPERRR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us MOJ NAJDRAZI BRACO MATIJA PONEKAD SE ŠAJBAMO AL SE JAKO LOLIMO
hehe




Free Image Hosting at www.ImageShack.usMALA ANA SA SNK PRELUDA CURA ZNAMO SE IS OSNOVNE SLATKICA MALA AJE DECKI NAVALITE SOLO JE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka and Natasha... :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Natasha u eLementu... btw.toe s0k u ruci.....hahahah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Antonio...maLi sLatkiš.....cure navaLite SLOBODAN JEEEEE =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šapa...OBOZAVAM GAAAA,....by Natasha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Boris...prespaljen lik...niko nece sjebat nase......etmilov.....heheh




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

myspace generators

myspace generators






myspace




Cursors



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA U N0V0M IZDANJU....heheh (NATASHA)

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo jaaa-natashaaa

free image hosting

a JoJ...Ja Bi TaKvE OcI

Image hosted at bigoo

bwaaa...hehe


image hosting file


Myspace


layout for myspace


Myspace

.


image hosting file



MySpace


Bigoo


free image hosting


blog layouts


Friendster images


MySpace


Image hosting

MySpace Layouts

uuu...brishi sline..



MySpace

mmm...mljac



image hosting file

aha..štaš sad??



image hosting file

ajme..sto smo cakani..




image hosting file

jadan...dobio po pičokari..hehe


srijeda, 28.03.2007.

:::::EvO Da i bLeSaVa NaPiShE nEkI PoSt:::::::

eo ljudi moram i ja nes napisat nemoze sam ova moa budalica...svi me ispituju jeli ma sta sa khm....pa da vam kazem NEMA NIŠTA VELIKO NIŠTA et hvala svima sto se brinu za mene bas ste mi slatki kad me tak ispitujete hehehe=) :::::::::::et ljudi ja nisam bila u sub vani nina je vec rekla...i tak....iam maturu u 6 mj...ja GOTOVAA sa skolom wwwwweeeeeeeee....tj.nadam se da sam gotova...heh ak prođem a kak stvari stoje necu al oke valjd cu se izvuc...i tak..et...uzivajte svi a ja ode na msn...mislim gdje drugdje ode zahebavat ninu heheheh=)
kizzzz svimaaaa posebno...::::NINI:::WEX:::MOJOJ SESTRICNI NINI::::MATEJU(kojeg obožavam,uvijek je uz mene):::::
::::ANDRIJANICU:::NjEgOvOj TEICI(oni su mi slatki)::::JELENI:::MARINI:::MIRELI::LORI:::ANNI:::I zNa sE KoMe jOsH NeChU iMeNoVaT
se da je to sve..ak sam nekog zaboravila sorry..hehe ae vozdra svima :::pisssssss::::



| komentari (9) | print | # |

ponedjeljak, 26.03.2007.

novi post...no name....

aee evo da nabrzinu nesto nasvrljam...kao dugo nismo pisale....
bas mi se i neda pisati ...ljuta sam zbog glupe skole...i prakse...bas me zivcira sve u vezi toga.yesyes
..još sljedeci mjesec imam maturu....a nemam pojma nista....ma de strasno...kontam da cu rokniti na maturi...
i eo upravo sad mi glupi stari uletio u sobu i poceo srati....
kao slusala sam ga...da,dazujozujo
i sad stoji pred vratima od sobe i sere...sam da ga cujem......
sad ce i bratu srat jer ni on nije bio u skoli...de covijek je naporannnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!! headbangheadbangheadbang
ma de nek se gone svi u .......rodni kraj..........ma dosta o toj glupoj skoli.......
e da subota.....bila je savrsena,prvo smo bili u frankopanu...tam bio party...... partypartyparty
.e da jedino jadno je bilo stoje moa natasha osla rano kuci jer ju gjava bolila....
a ja osla sa zeljkom (moa "seka" starija)u tvrdu....mal smo se demoliralenutnutnut...hehe....
i gnjavile smo jadnog Mazura...ja mu popapo skoro cijeli burek....njaminjami al nea veze nije se jutio....
i tak smo se
smucali po tvrdi i onda osli kuci..moj Dejan je spavao kod mene i dosta smo kasnili kuci....
pa se moa budalica kreveljila pred mojom mamom jer je bio pijan...al sva sreca imam opaljenu mamu koja mu
se isto smijala...smijehsmijehma bilo jE ludOoO...de tek je ponedjeljak
a ja nemogu docekati subotu.....iseee jedva cekam ovih tjedan dana praznika.....
pa biti cemo vani cijele dane....bwaaaaaaa.......to bi bilo uglavnom to..
sam da pozdjavim neke ljude koji su mi jako dragi........
MAMA...uvijek me izvaci iz svega...kiss
BRAT...OBOZAVAM ga jer je uvijek uz mene...yeskiss
TATA...a...volim i njega iako mi stalno sere smijeh
DEJAN...moja beba njega jedino volim najvise na svijetu... cerekkiss
NATASHA...moja naj naj naj bolja legica...ma opicena je i preispravna...obozavam ju.. .kiss
WEXACHA....ludacha koju isto jako lolim...nikad nije dosadno s njom.... . kiss
ŽELJKA...moja "starija seka"...savjetuje me,cuga samnom,ma luda je.... party
ANDREA..najbolja legica iz osnovne..spaljetak moj...smokin
ŽIVKA...super ispravna cuja ...legica od mog bjace i mene...kohortasica...hehehesmijehsmijeh
MARTINA..naj legica iz razreda...lik je....blesava do jaja. ..nutnut
SABO...naj prijatelj iz skole...preispravan...buhtlica moja...hehethumbup
ANNA...blesacha...jako je "mirna" i "nevoli" se tuc...al zamalo...ma i nju lolim kiss
JURA..isto naj prijatelj...pricamo o svemu...i puno mi pomaze....yes
e da i jedna zivotinja debela koju JAKO LOLIM to je moj ker...LUPKO...gluh,sepa,nevidi...i tak...
al ja stvarno jako lolimmmmmmmm smijehsmijehsmijeh

evo to su oni najvazniji...

e da i wavewave mireli,mazuru,tanji,maloj jeleni,andrijanicu,lori,maji,jasmini,
maji dva,vladi i njegovoj marini,e da i dajani i svima koji su bili kod
wexache na rodosu.....ak sam kod zaboravila jebiga....ade kisskiss
e pa ja skoro zaboravila pozdraviti svoju "legicu" koju "JAKO VOLIM"
.........jerku aka "zvjerku".......de LOL........bwaaaaaaaa...hehhahaha...koji šprd...font>
OoOO nina oOooOo



| komentari (10) | print | # |

nedjelja, 18.03.2007.

oOoOEVO POJUKICE ZA NASHE NAJVECE JUBAVIoOO

evo vam malo pišemo pojukice da podijelimo s vama
ono sto osijecamo prema njima...nina premA DEJANU i natasha
prema MAZURU...

natasha

Ako izgubim tebe nek sve izgubim, nemoram vise nikad da se zaljubim i sve oci sto se poslije tebe jave, nece biti one prave... ( za mazura )NATASHA

Krv u meni vri, dok me gledas ti, tvoj osmijeh blag tako mi je drag, daj okom znak,
hajdemo u mrak da ti priznam sve, nemoj reci ne, jer ja zelim te!! (isto za mazura)NATASHA


Dozivotno cu plakat za tobom, dozivotno ako mi kazes zbogom, dozivotna samoca neka me prati, al` tvoje mjesto nikom necu dati (opet za mazura)NATASHA

Danas necu plakati, suze nisu lijek, al` pamti ove rijeci VOLJET CU TE ZAUVIJEK! Danas lazem sebe, dobro mi je bez tebe, al` srce tajnu krije NIKAD GORE BILO NIJE!!! ( i opet..)NATASHA

Mozda nikad neces znati da te neko gleda izdaleka i da te neko vjerno ceka, mozda nikad neces saznati da nekog srce boli, mozda nikad neces znati da te neko voli! (opet...)NATASHA

Kako sam sretna bila, dok se nisam zaljubila, a sad placem nocima za zelenim ocima! (uu..ovo je bas za mazura)NATASHA

Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati. Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI. (da,da opet za mazura)NATASHA

. Ostaje mi nada da cemo se sresti, da ce me Bog u tvoje srce unijeti...pamticu tvoj lik i cuvati ga u sebi, jer svoje srce iskreno nudim samo tebi!!! (...eto koliko ga volim ..opet za mazura..)NATASHA

Duboko vjeruj u ono sto zelis! Zapamti izgubljeno je samo ono od cega smo se odrekli! U zivotu pozeli samo jedno: da ne volis izgubljeno i ne izgubis voljeno! ( i opet ...........)NATASHA

Tesko je voljeti nekoga, a ne biti s njim. Pricati da je kraj i zivjeti s tim.Tesko ga je voljeti,a nikom ne reci,skrivati svoju bol, a pricati o sreci!! (jojjjjjjjjj.......mazureeeeeee) NATASHA

Ne trazim ti zivot ceo, trazim samo jedan deo. Jedan minut tvog zivota, jedan pogled tvoga oka. Za jedan otkucaj srca tvog te molim, ma shvati vec jednom da te volim!!!! (eo necu vise..ovo je zadnje al molim te shvati vec jednom....) NATASHA

MAZURE nadam se da je to dovoljno da shvatis koliko mi znacis...
znam da rijeci nisu dovoljne al sta da radim kad sad smijem samo to..


nina

Moje srce je bilo pijano, voljelo, kajalo se, boljelo, davalo i uzimalo, bilo sretno i
gubilo, ostavljalo i bilo ostavljeno, ali nikada LUBAVI MOJA OVAKO ZALJUBLJENO!!! (e ovo je za mog Dejana)NINA


Sudbima je htjela da se upoznamo,jedno o drugom nesto doznamo.Mozda neces vjerovati mojim rijecima,ali volim te i voljecu te stoljecima... (bubo jojim te) NINA

Mrvice, ja te svake sekunde, minute, sata, da, mjeseca, godine,.... UH... godine, stoljeca ... ma bez prestanka volim!!! (da..da ..to on zna) NINA

Tvoje su oci dva bisera koja svijetle u tami ovog mracnog svijeta i koje
osvjetljavaju put mojoj dusi! (ma moj mali ima najslađe okice..) NINA


Tvoj je lik kao ikona u oku mom,jer osijecam u srcu ljubav preduboku jer ludo te volim snagom duse svoje, i zauvijek ostat ces najmilije moje !!!
(dejane...love you) NINA


JA...pogledom pratit cu te, dodirom mazit cu te, zagrljajem branitcu te, poljupcima hranit cu te, suzama tjesit cu te, ZAUVIJEK VOLJET CU TE!
(SAMO TEBE....) NINA


Ovako je bio plan:da te volim jedan dan, ali dan je ipak vrijeme kratko,a tebe voljeti je bas slatko!Ma bolje je meni bez tog plana pa da te volim svakoga dana ! (i to znaš...) NINA

dosta porukica za DEJANA znam ja da on voli mene..a i svi znate KOLIKO JA VOLIM NJEGA..pa eto......

EO SJIKICE ZA NASE JUBAVI....
image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



MySpace images

MySpace images




| komentari (23) | print | # |

oj nina moa ja se jako bojim..... de nie to fer sad sam se rasplakala na marinin blog ajmeee........pa ja popizdio...bozeeee...ae ae dolazim do tebe ae piss svi....kisss najvechoj ljubavi mojoj .. nini...wexachi...anni...nininom dejanu....mireli...i svima koji su sad uz mene...HVALA SVIMAAAAA :::::::::.......natasha



| komentari (5) | print | # |

bwaaaa...prošla je i ovo subota.....kmeeeeeee

eo ja dosla kuci...ova subota je bila savrsena jer je wex slavila
svoj 18 rodoš...nemogu opisat kak nam je bilo super........partypartysmokinsmokin
ljudi su se demolirali...zujozujowex je rigala..natashi su se cijele najlonke
istrgale ...jer ju je wex drpalasmijehsmijehsmijeh(sala)
prvo smo cugali na stadionu...ljudi koji su bili su preispravni...
onda smo isli u tvrdu..tam je bilo svega...oni koji su tamo bili znaju
o cemu pricam...ma sve u svemu je bilo LuDoOoOoO...
.......E DA ZELIM SE ZAHVALITI LJUDIMA KOJI SU MOJU NATASHICU
PODRZAVALI....(
podrzavaje ju i dalje....)

iako još nismo culi misljenje od najbitnije osobe....
Mazura al doro...zato nam je Natasha malo tuzna...ma buba nasa
biti ce ona oke..valjd ce biti na kraju sve uredu...
nadam se...
jer nju OBOZAVAM....ipak najbolja
mi je legica..a i on mi je jako ispravan
....pricala sam ja s njim danas...obecao mi je da ce procitat post prije ovoga..(thx mazure) ...
no necu iznositi detalje naseg razgovora...
..........eeeeeeeeeee da juce mi bilo godinu i 5 mjeseci s DEJANOM....cerekcerekcerek i tak.....
......ugl...to je to sto sam vam htjela reci...valjda....
nemogu vise pisat brat me neto treba pa....ae uzivajte svi....
i pozZzz SVIMAwavewave...............................NINA

kisskissNATASHI,WEX,DEJANU,MODRICKI,maloj JELENI, i
hvala puno STILETU I JURI (znaju oni zasto...)



| komentari (119) | print | # |

četvrtak, 15.03.2007.

objavljujem kog moja natasha još uvijek voli......

....pošto vas je sve zanimalo tko je to...eo da vam konacno kazem...natashina najveca ljubav je...........
......................
MAZUR
smijehsmijehsmijeh....eh...sad kad svi znamo ko je...sad joj svi trebate dati podrsku
što mi je dala
dopuštenje da ovo objavim...jer treba imati hrabrosti reci to na glas svima....jer ona nezna tj pretpostavlja da
ju on baš i nevoli...nakon svega...al jebiga...ljudski je grijesiti...ovako....mazur trenutno ima curu i to svi znamo...
i od njega niko nista ne traži samo da ima razumijevanja kad i ako ovo procita...ccc...ta djeca..natasha i mazur...zujozujozujo.
neznam koji im je ...sam su se navlacili...i pizdarije radili....ma nekontam ih i nikad nisam...al bas su mi bili slatki.smijehsmijehsmijeh..
...no...ugl..dota o njima ...p.s..mazure ak procitas ovo nemoj se pizditi...winkwink
.....i tak ja opet kod moe natashe se skolujem...a ona mi sam prica o.....cura popizdila..jebote kad ce vise petak (od wex pravi rodoš)
i subota(wex slavi svoj 18 ....jupi...) ....danas cemo mal cugat...nemamo posebni razlog...tak bezveze...e da meni za dva dana godinu i 5 mjeseci s mojim malim dejanom....jupi....kisskiss
...ova jebena škola nas obje jebe u "zdrav" mozak...sad ce krvave mature a ja i ona zumbarimo kod nje....umijesto da
se hvatamo knjige...da ...da ..baš knjiga...taj pojam nam potpuno nepoznat još od osnovne....al nea veze...
headbangheadbangheadbang
...ugl...poz svima i de ohrabrite moju natashicu iako je vec hrabra al ono naš....smijehsmijehsmijeh

kisskiss Natashi,Dejanu,Wex,Mireli,Andrei,Živki,Mom vejikom braci i Natashinom majom braci....ostali...pissssswave



| komentari (21) | print | # |

srijeda, 14.03.2007.

zaboravih zahvalit mireliii...na...zna ona cemuu.pusaaaa vejikaaa i punoo hvajaaaaaa
bash sime usrechilaaa...pusaaaa mojoj ljubaviiii najvechoj...natashaa



| komentari (4) | print | # |

eee
eo...
prvii
ups,,,drugi post,....jeeee....
eo nina i ja nismo isle u skul...ccc..... pa se sprdamoooo.......
lol...
ja naravno opet patim...al oke.....valjd ce biti boljeeee....znamo mi svi kog ja ocuuu.....
pozz svimaaaaaaa kissss.....natasha....


eee
eo...
moja blesava mala me tjera da pišem...a neam pojma šta...(ček sam malo sad zujim..)
eo wex joj upravo salje neke perverzije na msn-u pa se kesimo...
ugl...neko je bio jadan pa nam stari blog ujebo...a valjd ce ovaj sad ostat.......
kisacha wex jer ga je pomogla srediti....ae neda mi se vise pisati.ae pozZz svima....kisss
.....nina.....



| komentari (2) | print | # |

utorak, 13.03.2007.

evo novi blog...
"neko" nam ujebo stari...
ali nema veze..
ae pozzzZ ljudi...
natasha & nina



| komentari (3) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.