Zanimljivo nezamislive stvari

26.08.2007., nedjelja

Forever Young


Napomena:
uz čitanje preporučljivo slušati "TBF - Nostalgična"

Image Hosted by ImageShack.us


Sijećanja na prošlost
Zašto je život tako sjeban da nemože gore? Osjećam se kao da sam zarobljen iako sam 100% slobodan. U subotu sam do 3 sata samo lokao pive
i neznam više što zapravo tražim oko sebe, došao sam u grad nakon 2 mijeseca lutanja po feštama! Sve se već promjenilo, došli su neki novi ljudi, neke nove generacije. Dok sam sjedio za šankom prisjećao sam se kako je prije bilo bolje i pitao sam se gdje je nestao sav taj zrak koji me je prije napaljivao i gdje su nestali svi ljudi koje poznajem. Čini mi se kao da mi je prije 3 godine bilo 100 puta bolje kad sam započeo srednju školu, kad sam tek počimao s pušenjem, kad sam se skrivao od svih tih ljudi kad bih zapalio cigaretu. Kad su bile prve cure, pa skitanje noću po parkovima, ulicama i kafićima. Sjećam se još osmog razreda, kao da je bilo jučer, kad sam žudio da krenem u srednju školu, a to mi je proletjelo kao sjećanje kojeg nikad nije ni bilo, osječam se kao da se to sve nikad nije ni dogodilo i kako sad ostaju samo hrpe sjećanja od kojih nemam niti sliku da ih se točno prisjetim. Čini mi se da je prije sve imalo drugačiji miris, da je zrak bio lakši. Po stoti put shvaćam kako je život prolazan!

Prilika života!
Jedan od mojih snova je da zbarim žensku stariju od sebe bar 10 godina, kao i san svakog mladog muškarca, i eto ti vraćam se ja iz grada, svratim u pekaru, uzmem kiflić od maka i onako cijeli od onog bijelog praha odlazim iz pekare... kad neke dvi iza mene viknu
"dečko", ja se onako pijan okrenem i kažem "šta je", a jedna od njih me pita "koliko imaš godina". Ja onako krenem prema njima i kažem "17, vi?". ova me samo začuđeno pogledala i otišla u auto, dok mi je ova druga objašnjavala, kako joj se prijateljica zapalila za mene i da nezna što je sad.
Bile su to djevojke koje su imale 24 godine, bog mi je tako dobro namjestio situaciju i valjda je očekivao da lažem, a kasnije, shvatio sam da sam glup što nisam lagao i rekao im zbogom. Putem sam razmišljao što bi bilo da sam rekao da imam 23 godine, kako bi se onda stvari razvijale, ali shvačao sam da jedna punoljetna i odrasla ženska nemože nikako biti sa maloljetnikom.
Kako je samo život sjeban, tako je sjeban.

Misao dana:
Svatko će tad kad shvatiti kako je život sranje, a to će biti kad isproba sve ono što se dade isprobati i kad dođe do granica svojih mogućnosti, a tek kad dođe u mogućnost proširenja mogućnosti vratit ćemo se u privremeni happy life, jer život zaslužuje više od reciklaže.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.