..choose A for life..choose A for freedom..

utorak, 29.08.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

«Večeras odlazim,
putem ostavit ću sve,
I ništa ne nosim,
ništa što vratilo bi me, do tebe.
Jer iza nas su dani
u kojima sam te ljubio… volio…
Jer iza nas su dani
u kojima sam te ljubio… volio…
imao… izgubio
Sad te više nemam,
konačno priznajem sebi,
i mada te volim,
više se vratio ne bi.
Večeras odlazim,
putem ostavit ću sve,
Večeras odlazim...»

Image Hosted by ImageShack.us
..večeras odlazim..ne znam kud,ali da..uglavnom..
fenomenalna pjesma..
udat ću se za nju..
da..hm..kom i za milion drugih ljudi koje sam rekla..

..joj, znate da ima jedna pjesma o meni??
Image Hosted by ImageShack.us
da da..
zaista zaista kažem vam..
još ju pjeva erik..ah.. :p
«Mane daj pogledaj je sad,
svaki momak im'o bi je rad.
Hajde daj pogledaj je znaj,
didl tidl dad digla ga je sad.»

Image Hosted by ImageShack.us

juhu uhuhu..
bile smo pantastichna i ja jučer u zgbu.. huh huh..
da..naravno..nahodale smo se ko zebra & žirafa..
al isplatilo se.. jelda????
hihihihi.. eto ti ga na slike..
Image Hosted by ImageShack.us
«And fright'ning all the dogs on the rocky road to Zagreb.
One, two, three four, five, Hunt the Hare and turn her down the rocky
road and all the way to Zagreb, Whack follol de rah !»


a za moju dragu coolegicu koja nažalost nije išla s nama..
evo..pozdrav s neta..ajooooooooooj.. ona nemre na net ovih dana jer joj je fuckin' grom udaril i srušil joj sustav.. hahahahahaha.. eto..(ponavlja se priča naše drage georgie)
nego..evo za malu moju smijalicu malo stihova..
«Prošli smo sve zajedno,
istim putem tim.
I sve još neizrečeno,
prepustio sam ti.
Još dok sve je bio mrak,
svjetlio si put,
nosioče istine,
drag mi tvoj je skut.
U mraku i kroz gusti dim,
jarki svijetli plam.
Gledaju nas tvoje oči,
tek to sada znam.
Lako ti si znao prozrijet
mojih misli slijed,
nosioče istine,
bez tebe svijet je blijed.»

Image Hosted by ImageShack.us

joj..kak me živcira ovo vrijeme..
mada i ne baš jako..
al mi je grozno kaj su zahladili dani, ali i noći!!!!!!!!!!
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

ne znam više kaj da pišem, osim da volim ove postove sa ubačenim stihovima..
Image Hosted by ImageShack.us
tu vam je još par pjesama..
lijepe pjesme..
da.jako lijepe..
eh eh..
«Home
Where could it be?
My Self
For too long we haven't met
A child
a dream
Smiling memories
To forget things
I'd like to forget things
Life,
What does it mean?
Is it what you do
or what you think?
A thought
a move
of a hand
of a leaf
I'm in me
A moment of peace
A child
a dream
Smiling memories
To forget things
I'd like to forget things»

«Ja sam te volio
U tebe sam zaljubio
Zvijezde sam ti skinuo, al' čini se ...
Nije bilo dovoljno
Noćima nisam spavao
Zbog tebe sam svaki čas rampu dizao.»

«Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje važno
Ne želim pjevati, ne želim plesati
Kad srce radi bim-a-bam
Sve drugo je manje važno
Svaka fontana sreće premala za mene
Samo želim da si sa mnom ti
Svaki dan i svaki tren
Sjedim ispred Kino Zagreba
Svjetlo sja iz izloga
Trombociti jure žilama
A tebe još nema
Znoje mi se dlanovi
Oko mene hrpa čikova
Gledam niz ulicu
Još nema te
Bim-a-bam za tebe
Hej, hej
Za tebe»


i na kraju..još jednom sretan rođendan mini.. :-*
Image Hosted by ImageShack.us

- 11:41 - Samo kukavice šute (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PLAYING PUNK IT KEEPS ME SANE
I DON'T NEED DRUGS TO NUMB THE PAIN
IT KEEPS ME ALIVE, I HOPE IT HELPS YOU

Image Hosted by ImageShack.us


ali vas je bilo ovoliko..(početak-27.01.'06)
Counter






MySpace Layouts


Top 3 pjesme ovog tjedna..hm..koje se vrte kod mene..hm..dosadi i to..ali.. :)
MIKROFONIJA - Vumen
DARKWOOD DUB - Oblak hitre senke
OVERFLOW - Dorothy

PJESME
"SAMO TEBE VOLIM, DRAGA NACIJO,
SAMO TEBI SLUŽIM, OJ KROACIJO,
ŠTO SI DUŠA, JEZIK, MAJKA, A NE ZNAMEN,
ZA TE ŽIVIM, SAMO ZA TE, AMEN!"




"ako nešto stvarno želiš, onda se i cijeli svijet uroti da to i dobiješ!"
"ni zbog koga ne misli da ne zaslužuješ ono što želiš"
"uvijek postoji negdje neki zid koji nam priječi ići dalje."
"nikad ne dopusti da te strah od ispadanja spriječi u igranju!"



SIX PACK-"POSLEDNJA KAP"
Jednom kad potrčim kroz ogledala
Ne želim da vidim nikog koga znam
ni jedan vetar neće moći da me pronađe.
Svu svoju ljubav, ponos i nadanja
daću na poklon pticama da makar one
odlete tamo gde ja ne stignem.
Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"
Skriven od noćnih patrola, stajao sam tako,
vi ste, umrljani krvlju, kamuflirani blatom
svi se smejali tuđem porazu.
Trulih zuba pobeda -
bitno je da neko aplaudira
ma šta je laž - samo kriva istina!
-Nema ničeg što može da zaboli
kao kad pukne blam,
a ti tvrdiš sasvim sam da si nedužan
Metak u čelo? To ne bih bio ja!


KAD SUNCE OPET ZAĐE- KUD IDIJOTI
Kad sunce opet zade
I pticice zasute sve
Ja ipak cu te cekat dragi
Do kasno u noc.
A ti si sada daleko
Iza sedam mora, sedam gora
Ali zvijezde nek ti kazu
Da jos uvijek volim te ja.
Ja jos uvijek cekam na tebe
Ali ne znam da nikad neces doc
Prve laste sto dodu sa sjevera
Prve laste javice mi to.
Ionako nisi vise mario za mene, ne ne ne
Ionako nisi vise mario za mene, ne ne ne
Tvoj sliku zalijepit cu na zid
Sto na prvoj strani objavit ce NIN
Bit ce kao da si sa mnom tu.


YOU CAN KILL THE PROTESTER, BUT YOU CAN'T KILL THE PROTEST-ANI FLAG
You can spoon my eyes out,
but I can still see through you
Slice my ears from my head,
but you can not shut out the sounds of truth
Lock off each hand at the wrist
so I can't raise my fist!
you can kill the protestor (can't kill)
you can't kill the protest
you can murder the rebel (murder)
you can't murder the rebellion
Sawed my feet at the ankles, but i wasnt going to run
Grabbed my face, sliced off my tongue
Lock off each hand at the wrist,
so I can't raise my fist!
you can kill the protestor (can't kill)
you can't kill the protest
you can murder the rebel (murder)
you can't murder the rebellion
LYING STILL NOW, NO WAY TO SPEAK. NOTHING TO FEAR, BULLETS CAN'T SILENCE IDEAS!


ANTI TODOR- SNOVI
Daj se ponosi svojim pravim ja
Da ne glumiš nikada
I da uvijek znaš zašto ovdje si
Kojim putem krenuti.
Danas možda nemaš novaca
Za neke stvari imati,
Ali vjeruj mi, nemoj nikada
Svoje snove prodati.
Ne moraš ti nikome glavu dolje spuštati
Tvoji oblaci na tom putu su
Ljudi živi ostali.
I ne stidi se što si drukčiji
Nek budale smiju se,
Možda ipak stoji ona stvar
Da si bolji, boje se.
Možda ipak stoji ona stvar
Da su ljudi kao ti
Drugima vođe bilo jer su drukčiji.
Zato glavu sada podigni
Moraš snove slijediti,
Jer kad snove svoje izgubiš
S njima umireš i ti!


BASKETBALL- KBO!
Trči, skači, umiri
Ne štedi sebe, gini, gini!
Gurni laktom, cepi ga
Pomeri mu bubreg, ubij ga!
"Moraš pobediti"- kaže trener-
"Ako ne uspeš - onda si feler!"
Basketball...


EVERY GOOD BOY DOES FUN- PRO-PAIN
he sits around and watches while you work
and laughs at your business and gives you a smirk
he thinks he's got it all figured out
he'll even give you pointers on what lifes about
round and round he goes he'll be back
and nobody knows just who he'll attack
his evil intentions will prevail
he'll call you up at 6 a.m. - it's time to post his bail
he's last on the production line
getting' high - feelin' fine
outta sight - outta mind
runnin' for the border line
can't get to work on time
loved ones are left behind
show me some assuring signs
every good boy does fine
he'll take you for everything you're worth
and send it to his family of nerverending birth
you took him in just to save a buck
he'll screw your wife and kill your kids
then what - you're fucked
america's a slammer - slam it shut
safe haven for your convicts - psychos and sluts
as leniency starts to take its toll
10,000 more pass the border patrol


ULICA(TO SMO MI) -FOB
Da li ćeš se sjećati noći što smo proveli
na mokroj cesti iste snove sanjali
da li ćeš se sjećati??
Ulica,to smo mi,u mokroj noći
jači miris asfalta nas zove
gdje smo nekad bili krvavi,ali nikad slomljeni!!
Da li ćeš prepoznati,one što su ostali
par koraka u mračnoj ulici,da li ćeš se sjećati??
Ulica,to smo mi,u mokroj noći
jači miris asfalta nas zove
gdje smo nekad bili krvavi,ali nikad slomljeni!!