četvrtak, 02.11.2006.

....zmija me za srce ugrizla....

….pokušavan napisat domaći sutra za predavanje….pogled kroz prozor…al mi fakat ne ide…šta ću pisat da gledan u jebenu plivu….radišne uredske miševe koji tu i tamo bace pogled na moj otužni sobičak..i digod me napaljeni računovodski šefovi pohotno gledaju dok se bezmarno prisvlačin….ma svašta..morat ću upotrijebit moj haiku talent…a tako san puna ironije…..
….kad smo kod prozora jučer san se probudila….bacila pogled kroz taj plisnavi okvir….(nemaju svi love za ajaks i slične preparate a rakiju da trošin na to ne pada mi napamet)…..kad ono buf odma tuga…čini mi se da nan se zima vratila….sivilo je vrištalo sa svih strana….ajme meni…tako san poželila bit doli negdi….a znate ono sunce riva kava poznate čunke iste priče standardno stanje uma…..svo to sivilo odgovaralo je i datumu svi sveti su ili…..provela san ugodan dan sa fibi…vodala me svudi…..groblje ručak prežderans familija i tako…ma sve u svemu bilo je kul opet pojest nešta domaće spize i osjetit toplinu doma…iako nije tvoj….sitila san se brata…bila san tužna…danas je dan kad uvik idemo u vlaško i haračimo po novčanicima tetka strina ujna i ostalih….znaš ono pedeset kuna za čokoladu….fali mi….on….moj….mali buraz tupson…..fifbi…da….ona je bila uzbuđena cili dan….napeta…..jako napeta…..komešala se non stop a još je i pojila cili ručak što je čudno za nju……ma imala van je neki spojček navečer…ma nije spoj ali druškanje sa malo boljin prijateljon…..bar je ona bila vesela i imala neki čudni elan koji je pokretao taj dan…..to me bacilo na razmišlajnje o tome kad san se zadnji put zaljubila….skontala san da je to bilo nedavno pa razmišljanje o ljubavi i nije dolazilo u obzir….stalno nešto mislin kukan a toga mi uopće ne fali….znate ono zaljubin se triput dnevno….četvrta je loša strana petkon san komirana…i tako van ide moja verzija tog pjesmuljka……ali mi na pamet pa jedan dečko iz moje davne prošlosti….točnije tada se još nisan ni znala ljubit pa vi skontajte….majko moja sitila san se kako san bila ludo zaljubljena….ma sve mi je bilo izi….cili svit je bio moj samo kad bi me pogleda….bio je moj imaginarni princ iz snova…..mislin da dečko nije ni upola onakav kakvim san ga ja zamišljala….kakve san mu samo epitete dodavala u glavi……stipe se zva….mislin da je i on bia zaljubljen u mene…..ali nikad s njime nisan progovorila ni riči….do prije koju godinu sad smo prike….al nikad ga nisan pitala za to…..malo mi je glupo….još uvik kad pokušavamo normalno poročakulat….ma to van je tupilo žešće…..prava platonska ljubav…..nije mi tribalo ništa ni seks ni poljubac ni ništa al osjećala san se posebno…..svaki dan san se dizala i ligala sa njin u glavi…..svaki dan pisala puste gatalice gledala u šolju išla na njegove ragbi utakmice….koja san tuka bila
……da san bar sada tako tupasta i naivna…da puno ne mozgan imala bi tipa….a ne bi ovde sidila za ovin glupin laptopon i pisala budalaštine…..ne ne ne ne ………
……i tako van je proša moj danček jako interesantno….da taj isti dan san zabotravila na rođendan moje najprije……ali ja san van pametnica….ili je ona tupko pa je popušila moju izliku da je to bilo iznenađenje…..tila san ka bit zadnja….mislin stavrno….al san se posli osjećala ko zadnji luzer….jebemu ta cura mi je sve….sestra skoro…..cili život skupa…piškile kakile skupa…..radile pizdarije…..ako me neko zna onda je to ona…a ja joj ko zadnja kravetina zaboravin na rođendan….toliko o tome koliko vridin…..kad san je zovnila i sve to ekstra izlagala na kraju priče ka da mi oće nesvjesno vratit za sve to….spomenila je nekoga…spomenila je njega…..nije tribala…..srce je opet stalo na sekund……a nije tribalo stvarno nije tribalo…..ma prožvakala san to stvarno jesan…..
…..A ZAŠTO SAN ONDA OPET PLAKALA…….

| 20:48 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.